4 شهریور 1395
شماره خبر: 169031

سوله چند منظوره شهدای مدافع حرم به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سوله چند منظوره شهدای مدافع حرم به بهره برداری رسید


عضو شورای شهر کرج ضمن اشاره به افتتاح بلوار جانبازان و پل B6 تقاطع شهدای حصارک در هفته دولت، از افتتاح سوله چند منظوره شهدای مدافع حرم در روز گذشته خبر داد.
داوود وحیدی ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: روز گذشته پروژه سوله چند منظوره شهدای مدافع حرم در منطقه دو شهرداری واقع در حسین آباد راه آهن، شهرک ایثار به بهره برداری رسید.
وی افزود: لازم است شهروندان مطلع باشند که تجمع خانواده شهدایی که در این منطقه زندگی می کنند بسیار بالاست و بعید می دانم در استان البرز چنین جمعیتی از خانواده معظم شهدا در یک جا ساکن باشند، لذا ضرورت دارد که دستگاههای دولتی و غیر دولتی عنایت ویژه ای به این مجموعه داشته باشند. وی با بیان اینکه از سال 87 این سوله کلنگ زنی شده بود و به دلایل مختلفی احداث و بهره برداری آن طول کشید گفت: در هر صورت با تلاش شهرداری و مصوبات شورای شهر روز گذشته با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان این مجموعه که مورد استفاده ساکنین این محل که غالبا از خانواده ایثار گران هستند به بهره برداری رسید و ان شاالله بعد از بهره برداری خدمات خود را به جوانان آن منطقه ارائه خواهد داد. این مسئول در ادامه افزود: هفته آینده تعریض بلوار جانبازان در خیابان چالوس حد فاصل میدان مادر تا بیلقان، به بهره برداری خواهد رسید که با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان و زحمات چند ساله با پیگیری های اخیر مدیریت شهری و شهرداری کرج خوشبختانه در هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید. وی اذعان داشت: همچنین ما در مجموعه تقاطعی که در حصارک داریم هفته آینده افتتاح پل B6 این تقاطع که حرکت از قزوین به تهران را زیر بار ترافیک خواهد برد را در هفته دولت شاهد خواهیم بود. عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان عنوان کرد: منطقه حصارک منطقه پر ترددی است که باید تلاش کنیم خدمات بهینه ای برای شهروندان داشته باشیم و مدیریت شهری هم با اهتمام به این موضوع تلاش مضاعفی داشته و با بازگشایی و زیر بار ترافیک رفتن این پل به بخشی از سهولت در تردد در این منطقه دست خواهیم یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود