5 آذر 1395
شماره خبر: 170300

نهضت آسفالت محور فعالیت های عمرانی منطقه 5 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نهضت آسفالت محور فعالیت های عمرانی منطقه 5 شهرداری کرج


مدیر منطقه 5 شهردای کرج از پخش بیش از سه هزار و 900 تن آسفالت با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 600 میلیون ریال به منظور لکه گیری و رو کش آسفالت معابر در سطح منطقه طی ماه گذشته خبرداد.
مرتضی شاه محمدی ، گفت: محور برنامه های مدیریت شهری در سال جاری اجرایی شدن طرح نهضت آسفالت در کرج است که در این راستا مقرر شد تمامی معابر سطح منطقه با لکه گیری و روکش آسفالت مورد ترمیم و بهسازی قرار گیرد. شاه محمدی اظهار داشت: عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر یکی از اولویت های مورد نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است که در همین راستا آسفالت خیابان های سطح منطقه با شتاب در حال اجرا ست. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج گفت: آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری است که تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد. وی افزود: این منطقه اولویت خود را برمبنای زیبا سازی شهر، توسعه فضای سبز، مهیا نمودن بسترهای مناسب به جهت رفاه حال شهروندان قرار داده و با این نگرش با جدیت تمام طرح نهضت آسفالت را در خیابان های سطح منطقه با هدف جلب رضایت شهروندان ادامه می دهد. شاه محمدی تصریح کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در معابر این منطقه طی ماه گذشته با صرف بیش از سه هزار و 900 تن آسفالت انجام شده است که این طرح در سطح منطقه تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا بلوارهای گلزار شرقی، هوشیار (شهرک استادان)، سرداران، مصطفی خمینی و مدارس معلم، خدیجه و میر حبیبی با اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و همچنین بلوارهای هوشیار، الغدیر (خیابان تاجداری)، حدادی (خیابان ترابی و جنیدی) و خیابان فروردین با اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت ساماندهی شدند. مرتضی شاه محمدی در پایان نامناسب بودن آسفالت معابر سطح شهر را یکی از مشکلات شهری بر شمرد و بیان داشت: شهرداری با جدیّت مسئولین اجرایی و همت ویژه مجموعه عمرانی، با اقدامی بی سابقه براساس طرح نهضت آسفالت با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر که همواره مشوّق فعالیت های حوزه عمران شهری بوده اند، خواهد توانست خدمات شایسته ای را به شهر و شهروندان ارائه کند.

منبع کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود