21 آذر 1395
شماره خبر: 171146

مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم ویژه پرسنل شهرداری کرج و خانواده هایشان خبر داد.
حسین عربیان با اعلام این خبر به اولین دوره برگزاری این مسابقات اشاره و بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی کرج مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم را برای اولین دوره در سال 93 برگزار کرد.
این مسئول در تشریح برگزاری مسابقات مذکور در اولین دوره گفت: این مسابقات درسال 93 اولین دوره خود با 200 شرکت کننده در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال خواهران و برادران برگزار شد. وی در ادامه اضافه کرد: در سال 94 تعداد شرکت کنندگان به 250 نفر رسید و همزمان با این مسابقات اولین دوره نقاشی به رنگ خدا با حضور هزار نفر از افراد خانواده های شهرداری در سه رده خردسالان،جوانان،و نوجوانان برگزار شد. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج افزود: در سال جاری تعداد 300 نفر از خانواده های شهرداری در مسابقات قرآنی ثبت نام کردند. عربیان با اشاره به اینکه در آذر ماه همراه با آغاز هفته وحدت سومین دوره مسابقات قران کریم برگزار می شود، زمان برگزاری این مسابقات برای خواهران و برادران را به ترتیب روزهای سه شنبه بیست و سوم آذر ماه جاری و چهار شنبه بیست و چهارم همان ماه اعلام کرد. این مسئول، ساعت برگزاری مسابقات مذکور را بعد از نماز ظهر و عصر روزهای یاد شده در نماز خانه شهرداری مرکز ذکر و عنوان کرد: همزمان با سومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم دومین دوره مسابقات نقاشی به رنگ خدا هم با موضوعات قرآنی، امام، انقلاب برگزار و در دهه مبارک فجر نفرات برتر اعلام می گردد و به نفرات برتر مسابقات جوایز ارزنده اهداء می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود