28 آذر 1395
شماره خبر: 171496

اجراي عمليات جدولگذاری وبهینه سازی معابر منطقه5 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجراي عمليات جدولگذاری وبهینه سازی معابر منطقه5 کرج


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از پخش بیش از یک هزار و 400 تن آسفالت به منظور لکه گیری آسفالت معابر و اجرای عملیات جدولگذاری به طول 450 متر طول با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال در سطح منطقه خبر داد.
مرتضی شاه محمدی از پخش بیش از یک هزار و 400 تن آسفالت به منظور لکه گیری آسفالت معابر و اجرای عملیات جدولگذاری به طول 450 متر طول مجموعاً با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال در سطح منطقه طی ماه گذشته خبر داد. شاه محمدی اظهار داشت : عملیات لکه گیری آسفالت در معابر این منطقه طی یک ماه جاری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه در برداشته است که این طرح در سطح منطقه تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت. وی هدف از اجرای این دو طرح را مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر و تسهیل در تردد و عبور و مرور ذکرکرد.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، بهسازی معابر و در نهایت ارتقاء سطح کیفی معابر و خدمات رسانی به شهروندان را از دیگر اهداف اجرای عملیات جدولگذاری و آسفالت در سطح معابر این منطقه دانست. شاه محمدی در ادامه به تشریح جزئیات عملیات های عمرانی مذکور پرداخت و افزود: پس از بررسی و مطالعات کارشناسی، عملیات لکه گیری آسفالت بلوار 45 متری گلشهر، بلوار شهید ایرانی، بلوار حدادی ،دهقان ویلای اول خیابان بزرگمهر، حصارک پایین و معابر اصلی سطح منطقه اجرائی شد. وی همچنین از اجرای عملیات جدولگذاری بلوار 45 متری گلشهر حد فاصل خیابان گلها و پونه شرقی و همچنین بلوار شهید ایرانی به طول 450 متر و با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال طی ماه گذشته خبر داد. شاه محمدی در پایان ضمن اشاره به پایان عملیات جدولگذاری کوچه ولی لو و بیمه واقع در خیابان المهدی و همچنین خیابان هفتم و بن بست مصطفی خمینی واقع در دهقان ویلای دوم از اجرای عملیات روکش آسفالت خیابانهای مذکور در آینده نزدیک خب

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود