4 دی 1391
شماره خبر: 17169

حذف امضاهای مازاد در نامه های اداری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حذف امضاهای مازاد در نامه های اداری


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از حذف امضاهای مازاد در نامه های اداری در این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع برای پیگیری امور، کد رهگیری به شهروندان ارائه می شود.
حسن مدیرروستا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی در جمع مدیران شهری اظهار داشت: به دستور شهردار کرج مبنی بر تکریم ارباب رجوع در مدیریت شهری، این مهم با تشکیل کمیته ای در منطقه یک شهرداری کرج محقق شد. وی افزود: با تشکیل این کمیته، تمامی مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری بررسی و راه کارهای لازم برای رفع آنها در این کمیته مطرح می شود.
استفاده از کارشناسان خوش ارتباط در رسیدگی به امور مردم
این مسئول عنوان کرد: به منظور فعال سازی کمیته تکریم ارباب رجوع در این منطقه، پرسنل به صورت تخصصی آموزشهای لازم را دیده اند تا بتوانند خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنند. مدیرروستا ادامه داد: همچنین در این زمینه واحد پیگیری نیز در این منطقه فعال و از کارشناسان خوش ارتباط استفاده شده است تا رضایت حداکثری شهروندان در مراجعه به این منطقه فراهم شود.
امضاهای مازاد اداری در نامه ها حذف می شود
مدیر منطقه یک شهرداری کرج یادآور شد: به منظور هرچه سریعتر پیگیری شدن امور شهروندان در این منطقه، طبق برنامه ریزی قرار است که در آینده ای نزدیک امضاهای مازاد از نامه های اداری حذف شود. وی اعلام کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان، در زمان دریافت نامه کد رهگیری به ارباب رجوع ارائه می شود تا مرحله رسیدگی به نامه مطلع شوند.





منبع:کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود