8 دی 1395
شماره خبر: 172167

کسب رتبه اول منطقه 2 شهرداری کرج در پاسخگویی به سامانه 137

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کسب رتبه اول منطقه 2 شهرداری کرج در پاسخگویی به سامانه 137


منطقه 2 شهرداری کرج رتبه نخست سامانه 137 را به لحاظ پاسخگویی به موقع به مشکلات مطرح شده از سوی مردم و به دنبال آن کسب رضایتمندی شهروندان را از آن خود کرد.
شهرام وارسته گفت: این رتبه به دلیل عملکرد این منطقه در رابطه با رسیدگی به موقع به شکایات شهروندان، پیگیری مستمر و همکاری با حوزه های مختلف اجرائی در سامانه رقم خورده است؛ در این راستا میزان رضایتمندی شهروندان 87 درصد اعلام شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی در تثبیت این جایگاه را داریم. وارسته ضمن تقدیر از تلاش های حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز و حمایت های مدیریت بازرسی منطقه گفت: کسب این رتبه باعث افتخار و مباهات منطقه می باشد زیرا در مدت زمان کوتاهی پس از راه اندازی سامانه 137 که رتبه منطقه بین مناطق 12گانه شهرداری کرج در جایگاه خوبی قرار نداشت توانستیم با زحمات و تلاش های شبانه روزی حمایت های دلسوزانه مسئولین ذیربط به جایگاه نخست ارتقا دهیم. وی در ادامه افزود: بازدید های میدانی و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت از مهم ترین برنامه هایی است که در دستور کار این منطقه قرار دارد تا ضمن شناخت بیشتر منطقه بتوانیم به بهترین روش ممکن مشکلات و معایب منطقه و شهروندان را مرتفع نماییم. این مسئول کسب این عنوان برتر و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه را حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزه های خدمات شهری دانست و گفت: این خدمات شامل جمع آوری به موقع زباله ها، پاکسازی معابر و محله ها، کاشت نهال در معابر، استفاده از لچکی های رها شده در افزایش فضای سبز و ایجاد پارکهای محلی، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و... می باشد. شایان ذکر است که براساس تماس شهروندان با سامانه، میزان رضایت مندی از رسیدگی به شکایات مردمی، عملکرد سامانه هر منطقه مورد ارزشیابی قرار می گیرد که منطقه 2 شهرداری کرج توانسته در این زمینه رتبه نخست را در میان مناطق 12گانه شهرداری کرج کسب نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود