27 دی 1395
شماره خبر: 173018

تقاطع 4 سطحی شهید آجرلو از پروژه های بی نظیرمدیریت شهری در شورای چهارم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقاطع 4 سطحی شهید آجرلو از پروژه های بی نظیرمدیریت شهری در شورای چهارم است


رئیس شورا شهرستان کرج از افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید آجرلو تا پایان سال خبر داد و گفت: تقاطع 4 سطحی شهید آجرلو از پروژه های بی نظیرمدیریت شهری در شورای چهارم است.
حمید رضا ابوالحسنی با بیان اینکه پروژه تقاطع شهید آجرلو، پروژه ای چهار سطحی است، اظهار داشت: این پروژه یکی از بی نظیر ترین اقداماتی است که در دوره شورای چهارم به اجرا در آمده و با بهره برداری از آن در نقطه مرکزی شهر شاهد ترافیک روان و در نتیجه کاهش آلودگی هوا روبرو خواهیم بود. نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در تشریح جزئیات این پروژه گفت: در این پروژه شاهد احداث زیر گذر شمال به جنوب جمهوری، روگذر شرق به غرب شهید بهشتی، همکف خیابان و بزرگترین ایستگاه خط دو قطار شهری هستیم که با سرعت خوبی در حال انجام است و پیش بینی می شود همزمان با شروع سال جدید شیرینی افتتاح این پروژه به شهروندان تقدیم گردد. وی در خصوص افتتاح فاز نخست این پروژه بیان داشت: مدیریت شهری سعی دارد فاز نخست این پروژه را همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلای در 22 بهمن ماه به بهره برداری برساند تا بدین وسیله بخشی از معضل ترافیک این منطقه را کاهش دهد و از زمان ایستایی خودروهایی که مجبور به تردد در این مسیر هستند بکاهد.
احداث بزرگراه شمالی و جنوبی از مصوبات شاخص شورای چهارم است
عضو پارلمان شهری کرج تاکید کرد: احداث زیر گر ها و روگذر ها با هدف کاهش ترافیک درون شهری صورت می پذیرد و به منظور رفع ترافیک اصلی شهر کرج، یکی از مصوبات خوب شورای چهارم احداث پروژه بزرگراه شمالی و جنوبی است که در دست احداث و انجام است. وی تصریح کرد: روند اجرایی پروژه بزرگراه شمالی با جدیت در حال انجام است و مدیریت شهری در صدد این است که فاز هایی از این پروژه را هر چه سریعتر زیر بار ترافیک ببرد تا نسبت به موضوع ترافیک ایجاد شده توسط خودروهای مهمان راهگشایی نماید که این مهم تا پیش از آغاز شورای پنجم محقق خواهد شد، همچنین در رابطه با بزرگراه جنوبی، طی هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، مقرر شده، نسبت به عملیاتی نمودن احداث این پروژه اقدام گردد و با تحقق این موضوع، از ترافیک خودروهای عبوری در کرج عاری خواهیم شد. ابوالحسنی ادامه داد: اقدامات عمرانی که توسط مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است، با هدف بالا بردن سرعتِ حرکت، تبدیل تقاطعات از حالت چراق و میدان به تقاطعات غیر همسطح و در نتیجه کاهش آلودگی هوا صورت گرفته و یکسری از این اقدامات و پروژه ها به لحاظ کارشناسی های انجام شده در اولویت قرار دارد که پروژه تقاطع غیر همسطح شهید آجرلو نیز جزء اولویت های ترافیکی و عمرانی شهر کرج است. وی در ادامه به آماده شدن برخی پروژه ها به منظور بهره برداری در دهه فجر اشاره و اذعان داشت: خوشبختانه با روند اجرایی که از پروژه ها شاهد هستیم، شهروندان عزیز در ایام مبارک دهه فجر شاهد افتتاح برخی از آنها من جمله، ساختمان شهرداری منطقه 4، ساختمان شهرداری منطقه 11 و فاز هایی از تقاطعات غیر همسطح خواهند بود. نمایند مردم کرج در شورا در پایان از شهروندان خواست با در نظرگرفتن شرایط جوی حاکم، حتی المقدور از بیرون آوردن و تردد با خودروی شخصی امتناع ورزیده و بدین ترتیب در راستای سلامتی خودو هم نوعان، گام بردارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود