9 بهمن 1395
شماره خبر: 173777

نشست تعاملی میان سازمان زیباسازی کرج واتحادیه آرایشگاه زنانه صورت گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نشست تعاملی میان سازمان زیباسازی کرج واتحادیه آرایشگاه زنانه صورت گرفت


نشستی تعاملی میان سازمان زیباسازی شهرداری کرج و اتحادیه آرایشگاه زنانه در این کلانشهر با هدف ساماندهی تابلوهای این صنف صورت گرفت.
در این نشست، حسین عطایی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت سیما و منظر شهر و ایجاد هماهنگی در نمای بصری بر ضرورت ساماندهی تابلوهای صنف آرایشگر زنانه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه ساماندهی تابلوهای تمامی صنوف در دستور کار قرار گرفته است، تحقق این مهم در صنوف آرایشگر نیز ضرورت دارد. این مسئول با اشاره به اینکه نصب تابلو ها باید مبنی بر قوانین زیباسازی صورت گیرد، اظهار داشت: تابلو های غیر مجاز در سطح شهر با توجه به مغایر بودن از قوانین و مقررات سازمان زیباسازی جمع آوری می شود. وی هدف سازمان زیباسازی را تعامل میان صنوف در نصب تابلوها ذکر و عنوان کرد: همفکری و همکاری نهادهای مربوطه با یکدیگر موجب ایجاد فضایی عاری از اغتشاشات بصری می شود. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز جمع آوری تابلو های غیر مجاز اشاره و بیان کرد: با توجه به حکم دادستان در خصوص جمع آوری تابلو های غیر مجاز این امر با کمک دستگاهای اجرایی دیگر در حال انجام است. عطایی همچنین از خطر سقوط تابلو های بدون قائده که مختص صنف آرایشگاه زنانه می باشد و ضرورت جمع آوری آنها سخن گفت و افزود: در صورتی که صاحب صنف با اخطار سازمان تابلوی غیر مجاز خود را جمع آوری نکند، سازمان زیباسازی خود اقدام کرده و واحد صنفی مشمول جرایم نقدی می شود. این مسئول در خصوص هزینه اخذ مجوز برای تابلوهای صنوف عنوان کرد: اخذ مجوز برای تمامی اصناف هیچگونه وجه مبلغی را در بر ندارد و سازمان زیباسازی بصورت رایگان مجوز را صادر می کند.
وی در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: هر واحد صنفی فقط می تواند یک تابلو معرف برای صنف خود داشته باشد و تابلوهایی که بدون اخذ مجوز بر روی نمای ساختمان وجود دارند خلاف محسوب می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود