21 تیر 1391
شماره خبر: 8806

نخستین جلسه کارگروه تبلیغات شهری کرج تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نخستین جلسه کارگروه تبلیغات شهری کرج تشکیل شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در این جلسه، ساماندهی اصناف غیر مجاز را به عنوان مهمترین برنامه های این سازمان معرفی کرد و افزود: این مهم به جد در دستور کار سازمان قرار دارد.
حسین صدرایی، حرکت به سمت تبلیغات صحیح و مناسب را از دیگر اولویت های برتر سازمان زیباسازی ذکر و عنوان کرد: با توجه به وضعیت موجود تبلیغات در کرج پرداختن به این مهم امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. وی با اشاره به تشکیل سازمان زیبا سازی، بیان كرد: شفاف سازی در مسیر عملکرد و اقدامات سازمان محور همه فعالیت ها می باشد.
ضرورت ساماندهی وضعیت تابلوهای شهری
معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج نیز در این جلسه بر ضرورت ساماندهی وضعیت تابلوهای شهری تاکید کرد وبا بیان اینکه، تابلوهای تبلیغاتی شهر در حال حاضر وضعیت مطلوب و مناسبی ندارد، افزود: رفع نابسامانی های بصری ناشی از ناهماهنگی در اکران تبلیغات شهری در سرفصل برنامه های سازمان قرار دارد. بضاعتی پور، تبلیغات شهری را از مهمترین مولفه های تاثیر گذار بر سیما و منظر شهر دانست و گفت: با توجه به این مهم لازم است، طرح های کاربردی و مطلوبی برای تبلیغات شهری در نظر گرفت. وی با تاکید بر رفع نیازهای بصری شهری، عنوان کرد: تابلوهای تبلیغاتی چهره شهر را تحت تاثیر خود قرار داده است و این مهم ضرورت تشکیل کارگروه ساماندهی تبلیغات شهری را دو چندان می کند. این مسئول بیان کرد: کارگروه ساماندهی تبلیغات شهری با شرکت سازمان زیباسازی، فرمانداری، اداره کل ارشاد استان و اداره اماکن تشکیل شد. بضاعتی اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد باحمایت و پشتیبانی اعضای کارگروه، جمع آوری زوائد تابلو های تبلیغی در شهر با اقتدار جمع آوری شود. وی با تاکید بر اینکه، برای جمع آوری تابلو های غیر مجاز نیاز به همکاری نیروی انتظامی است، تاکید کرد: جمع آوری تابلو های غیرمجاز باید به گونه ای صورت گیرد که وارد مسائل حاشیه ای نشویم. سروان ملکی، نماینده اداره اماکن نیز در این خصوص اظهارداشت: برای انجام این مهم نیاز به شناسایی تابلو های غیر مجاز شهری و اخطار به صاحبان تابلو می باشد. وی ادامه داد: در صورت عدم توجه به اخطارهای صادر شده، تابلوها با دستور دادستان پلمپ می شوند. نماینده اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز نیز در این جلسه، اظهارداشت: برخی اصناف از طریق قانونی کارهای غیرقانونی را تبلیغ می کنند و این مهم باید به طور ویژه از سوی مسئولان ذیرط دنبال شود. شاه بیگ ادامه داد: اداره ارشاد از اقدامات سازمان که با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری صورت می گیرد حمایت می کند. گفتنی است: سازمان زیباسازی به عنوان دبیر کارگروه معرفی و مقرر شد در جلسات بعدی با حضور سازمان تبلیغات کارگروه ادامه کار دهد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود