مدیران عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداریهای کرج و ساری گردهم آمدند
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیران عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداریهای کرج و ساری در نشستی مشترک به تبادل تجربیات و ارائه راهکارها جهت پیشبرد اهداف پرداختند.
زمان اصغری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ساری به همراه حبیب لاریمی معاون اداری مالی و میثاق رسولی مسئول بازرگانی با سفر به کلانشهر کرج، در محل سازمان میادین این شهر حضور یافتند و نشست مشترکی را با بهروز ورمهمدی مدیرعامل سازمان میادین کرج برگزار کردند. در این نشست مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در سخنانی با ارائه گزارش عملکرد این سازمان اظهار داشت: در حال حاضر بازارهای روز مختلفی در نقاط مختلف مناطق 12 گانه کلانشهر کرج وجود دارد که روزانه به ارائه خدمات در حوزه بازرگانی و سبزی و صیفی، میوه و تره بار، خشکبار و ... اقدام می کنند. بهروز ورمهمدی افزود: هم اکنون سازمان میادین کرج روند رو به رشدی را طی می کند که امید می رود این روند با سرعت و شتاب بیشتر در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد. این مسئول به ظرفیتهای موجود در شهر ساری نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر ساری به لحاظ وجود اماکن گردشگری، طی ماه های سال میزبان گردشگران و توریستان بسیاری است، باید بازارهای روز با برنامه ریزی مدون میزبانی خوبی از میهمانان داشته باشند که تاکنون اینطور بوده است. در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ساری طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از ورمهمدی اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با مدیریت خوب نسبت به ساخت بازارهای روز در اماکن مناسب اقدام کرده که ارائه خدمات مطلوب و اجناس با کیفیت در اماکن جای تقدیر و تشکر دارد. زمان اصغری افزود: نظارت دقیق بر توزیع میوه و تره بار و سایر کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب از دیگر آیتم های سازمان میادین شرداری کرج است که منجر به افزایش رضایت شهروندان شده است. این مسئول در ادامه سخنان خود از وجود 3 بازار روز میوه و تره بار تحت پوشش شهرداری در شهر ساری خبر داد و گفت: هم اکنون مشکلاتی در حوزه بازرگانی وجود دارد که امید می رود با بررسی اولویتها و شناسایی راهکارهای مربوطه و فراهم آوردن زیرساختهای مورد نیاز، این مشکلات هرچه سریعتر رفع شود. لازم به ذکر است که در این نشست تجربیات و راهکارهای دو سازمان در راستای افزایش جذب مشتری، بهبود عملکرد بازارهای روز و جانمایی صحیح و کارشناسایی بازارها با توجه به آیتم های موجود مورد بررسی طرفین قرار گرفت.