23 بهمن 1395
شماره خبر: 174512

پیام قدردانی مدیریت شهری کرج از خلق حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام قدردانی مدیریت شهری کرج از خلق حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن


مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی و شهرداری این کلانشهر کرج با صدور پیامی از خلق حماسه حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن توسط مردم ولایتمدار تقدیر و تشکر کرد.
در پیام صادره از سوی مدیریت شهری کرج آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در حالی برگزار شد که جای خالی یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یکی از پایه گذاران نظام و انقلاب در بین جمعیت به شدت احساس می شد اما با این همه مردم ولایتمدار در خلق حماسه حضور سنگ تمام گذاشتند و تمام شهرها و بخشها و روستاهای ایران اسلامی دیروز مملو از فریادهای انقلابی و استکتبارستیزی بود.
بی شک این راهپیمایی میلیونی و باشکوه پاسخ محکمی به یاوه گویی ها و اظهارات سخیف رئیس جمهور تازه کار آمریکا به شمار می رود و ترامپ که از وی به عنوان دیوانه عالم سیاست یاد می شود، خواهد فهمید که هرگز نمی توان ایران و ایرانی را تهدید کرد و ما فرزندان عاشورا هستیم و دل در محبت اهل بیت علیهم السلام داریم؛ ما عاشق شهادت ایم و دیروز نیز همین فریاد را سر دادیم. شورای اسلامی شهر کرج بر خود لازم می داند مراتب قدردانی و تشکر خود از حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و بصیر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 95 را اعلام نموده و از درگاه خداوند متعال برای دولت و ملت ایرانِ اسلامی روزهایی سرشار از توفیقات روز افزون و برکت مضاعف را استعانت نماید. ان شاء الله این حضور قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز خرسند نموده و روح شهداء و امام شهداء را در بهشت اعلی از ما راضی ساخته باشد.
شورای اسلامی شهر کرج
23 بهمن 1395»

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود