9 دی 1391
شماره خبر: 17461

9 دی روز میثاق امت با ولایت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  9 دی روز میثاق امت با ولایت


سپیدارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه 9 دی، روز میثاق امت با ولایت است، گفت: بصیرت و هوشیاری مردم و تبعیت از منویات رهبری آتش فتنه را خاموش کرد.
محمود دادگو گفت: دشمن در سال 88 با راه اندازی فتنه و با همکاری افراد فریب خورده قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت و درصدد بود تا آرمانهای امام(ره) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد. وی افزود: در این زمینه از طرق مختلف به خصوص فریب نیروهای داخلی، قصد نفوذ به کشور را داشت و درصدد بود تا با وعده های پوچ و دروغین جوانان این کشور را به انحراف بکشاند.
رهبری در جریان فتنه مردم را به آرامش دعوت کردند
این مسئول عنوان کرد: در سال 88، رهبری با تاکید بر اینکه مردم باید در این زمان هوشیار و بصیر باشند، مردم را به آرامش و مقابله با توطئه های دشمنان دعوت کرد. دادگو ادامه داد: اگر 9 دی اتفاق نمی افتاد معلوم نبود سرنوشت انقلاب ما به کجا خاتمه می شد، تبلیغات مسموم دشمنان و فریب دادن سران فتنه به مردم در قالب تقلب بود که هیچگاه انقلاب نمی توانست با این چالشها ادامه مسیر بدهد.
دستاوردهای حماسه 9 دی برای نسلهای آینده تبیین شود
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای حماسه 9 دی باید برای نسلهای آینده تبیین شود، یادآور شد: این حماسه انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر دشمن جنگ نرمی را به راه انداخته است تا بتواند از طرق مختلف جوانان و نوجوانان کشور را به سمت خود بکشد و بتواند این نظام را براندازد. وظیفه اصلی مدیران آگاهی بخشی به جوانان در زمینه جنگ نرم دشمن است. این مسئول یادآور شد: وظیفه اصلی و خطیر کنونی مدیران و مسئولان، آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان در زمینه ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن است که باید اهتمام ویژه ای در این زمینه وجود داشته باشند. دادگو گفت: دشمن می داند که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ناتوان است و هرگز نمی تواند توطئه های خود را در این کشور اجرایی کند همان طور که با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون توطئه های مختلفی را برای اندازی این نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن اجرا کرده اما هیچ یک از آنها محقق نشده است.





منبع:کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود