9 اسفند 1395
شماره خبر: 175439

حاشیه رودخانه حصار کرج با مشارکت دوستداران طبیعت پاکسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حاشیه رودخانه حصار کرج با مشارکت دوستداران طبیعت پاکسازی شد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از پاکسازی حاشیه رودخانه حصار کرج با مشارکت سمن های فعال در حوزه محیط زیست خبر داد و افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح استقبال از بهار صورت گرفت.
مجتبی اسکندری ، این خبر را اعلام کرد و گفت: فعالیت های سازمان در خصوص پاکسازی طبیعت حاشیه کرج تا پایان سال ادامه دارد. این مسئول اجرای اینگونه برنامه های نمادین را در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست موثر دانست و ادامه داد: نقش گروه های مردم نهاد در اجرای این برنامه ها تاثیر بسزایی تبدیل فرهنگ ها به رفتارهای اجتماعی دارد. وی در ادامه خواستار همکاری و حمایت مسئولان شهری در زمینه فراهم کردن زیرساخت ها برای مشارکت سمن های فعال در حوزه محیط زیست شد و اضافه کرد: این گروه های اجتماعی در خصوص ترغیب مردم به رفتارهای فرهنگی نقش بی بدیلی دارند. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در تشریح اجرای برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه حصار عنوان کرد: در این برنامه بطری های انباشته شده، پلاستیک ها، زباله های خانگی و ... جمع آوری و این محل پاکسازی شد.
اسکندری در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه های اینچنینی شاهد آینده ای پاک و سالم برای طبیعت کرج باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود