10 اسفند 1395
شماره خبر: 175494

اختتامیه مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اختتامیه مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا برگزار می شود


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری اختتامیه مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا و رونمایی از طرح کتابخوانی آرامش ماندگار خبر داد.
محمد صادق باغستانی اظهار داشت: اختتامیه مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا و رونمایی از طرح کتابخوانی آرامش ماندگار روز شنبه در تاریخ 14 اسفند ساعت 18:30 در تالار نژاد فلاح برگزار می شود.
این مسئول افزود: مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برای گروه سنی 6 تا 12 سال در سطح استان برگزار شده است؛ در حال حاضر نیز تعداد پنج هزار اثر به دبیرخانه برگزاری مسابقه ارسال شده است. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به منظور همکاری در اجرای این مسابقه خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش پرورش این استان در برگزاری مسابقه همکاری مجدانه ای با شورای شهر و شهرداری کرج داشته است. وی گفت: در این اختامیه به 110 برنده شرکت کننده در مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، ضمن اینکه به کلیه شرکت کنندگانِ حاضر در اختتامیه نیز به رسم یاد بود هدایایی درنظر گرفته شده است. باغستانی بیان کرد: داورانی که اثرات ارسالی را مورد ارزیابی قرار دادند، کارشناسان برتر در رشته روانشناسی کودک و رنگ هستند که با توجه به مطابقت اثرات با موضوع مسابقه مبنی بر نقاشی و قصه مفهومی از آیات و حدیث، 110 اثر برتر را انتخاب نموده اند که اسامی برندگان در روز اختتامیه اعلام خواهد شد. وی با اشاره به رونمایی از طرح کتابخوانی آرامشماندگار در تاریخ اختتامیه مسابقه نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا اظهار داشت: این طرح با هدفگذاری ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده ها و آشنایی بیشتر فرزندان با احادیث و سخنان بزرگان به صورت فصلی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود