18 دی 1391
شماره خبر: 18039

پایان عملیات تکمیلی احداث پل ظفر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پایان عملیات تکمیلی احداث پل ظفر


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از اتمام عملیات تکمیلی احداث پل ظفر واقع در این منطقه خبرداد.
عباس حق محمدلو با با یادآوری اتمام طرح عمرانی احداث پل ظفر با بیان اینکه، در حال حاضر عملیات تکمیل این پل به اتمام رسیده است، افزود: هم اکنون اجرای این طرح در مرحله انجام اقدامات زیرساختی و اتصال پل به بلوار شبنم قرار دارد. حق محمدلو اظهارامیدواری کرد: در صورت مساعد بود شرایط آب و هوایی عملیات آسفالت و جدول گذاری در محدوده اجرای طرح پل ظفر تا پایان سال انجام شود. وی گفت : با بهره برداری از این پل، حجم ترافیک منطقه به ویژه در باغستان غربی به طور چشمگیری کاهش می یابد.
این مسئول با بیان اینکه، این طرح در راستای کاهش بار ترافیکی در مسیر بزرگراه شهید رجایی به باغستان اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح های عمرانی در بخش های مختلف از جمله طرح هایی که منجر به کاهش بارترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان می شود از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و احداث این پل نیز حاکی از این نگاه ویژه است.
توزیع آسفات در معابر منطقه 6 با کاهش برودت هوا انجام می شود
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: توزیع آسفالت در معابر و خیابان های سطح منطقه با کاهش برودت هوا و بر اساس اولویت بندی های پیش بینی شده در منطقه انجام می شود. حق محمدلو افزود: توجه به میزان دمای هوا از مهمترین مولفه هایی است که باید در اجرای طرح های عمرانی به ویژه توزیع آسفالت لحاظ شود. وی با بیان اینکه، سرما و بارش نزولات آسمانی در اجرای کیفی پروژه های عمرانی تاثیر دارد، عنوان کرد: در صورتیکه اجرای این پروژه ها از جمله پروژه توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر هنگام سرما و بارش نزولات آسمانی همراه باشد، بی شک پروژه ها به صورت کیفی و مطلوب اجرایی نمی شوند. این مسئول، تاکید مدیریت شهری مبنی بر اجرای طرح ها عمرانی و خدماتی به صورت مطلوب و شایسته را یادآور شد و عنوان کرد: بر این اساس رعایت اجرای کیفی پروژه ها در اولویت قرار دارد. حق محمدلو خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 6 فراخور نیاز منطقه و با هدف تامین نیازهای زندگی شهری نسبت به اجرای طرح ها و برنامه های تدوین شده اقدام می کند.
اجرای آسفالت در بلوار پرستار
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اجرای طرح توزیع آسفالت در این منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید شهردار کرج همچنین اراده مدیریت شهری مبنی بر اجرای طرح نهضت آسفالت این مهم در منطقه نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفت. حق محمدلو با اشاره به اجرای طرح های زیرساختی آسفالت در منطقه باغستان، یادآور شد: در حال حاضر نیمی از اجرای این طرح در بلوار باغستان انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود