23 مرداد 1396
شماره خبر: 182424

اولین جشنواره شادی، امید، سلامت در کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اولین جشنواره شادی، امید، سلامت در کرج برگزار می شود


مدير منطقه 2 شهرداری کرج خبر داد: اولین جشنواره بزرگ شادی، امید، سلامت دربوستان های این منطقه با شعار شادی سرایت می کند، برگزار می شود.
شهرام وارسته ، هدف از برپایی این جشنواره را ایجاد شور و نشاط و شادابی و پر کردن اوقات فراغت خانواده ها عنوان کرد. وارسته افزود: این جشنواره شامل برنامه های متنوع فرهنگی وهنری از قبیل نمایش میدانی، رادیو، ایستگاه نقاشی کودکان، خلاقیت سنجی رایگان، و برنامه های متعدد جانبی دیگر بوده که تمام اعضای خانواده در فصل گرما و داشتن اوقات فراغت می توانند در کنار هم عصرانه شاد را تجربه کنند.
وی خاطر نشان کرد: این طرح با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی تداوم خواهد داشت تا شاهد شور و شادابی و بهره مندی شهروندان از این برنامه ها باشیم. گفتنی است، این جشنواره بزرگ روزهاي 24 و 25 مرداد ماه جاری در بوستان های اطلسی و تاجیکستان برگزار مي شود و اين نوید را خواهیم داد که به مناسبت سال روز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) جشنواره بزرگ " شادی امید سلامت " به مدت 10 شب با حضور چهره های برتر استان و برگزاری نمایشگاهی با موضوع نشاط شهروندی و سلامت و با حضور کار آفرینان برتر استان در بوستان تاجیکستان واقع در روبروی شهرداری مرکز برگزار خواهد شد. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان ضمن دعوت شهروندان گرامی جهت حضور در جشن های تابستانه در منطقه اظهار داشت: طرح خلاقیت و استعداد یابی با برنامه هاي متنوع مسابقه و تست گویندگی از بخش های جذاب این جشنواره است همچنین برنامه مخصوص کودک لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان عزیز خواهد ساخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود