10 شهریور 1396
شماره خبر: 183300

برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله های سال جاری کرج تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله های سال جاری کرج تجلیل شدند


صبح امروز با برگزاری مراسمی برگزیدگان مسابقه عکسی جشنواره لاله های کرج از سوی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
با برگزاری جلسه ای برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله ها ی سال 96 در سالن کنفراس سازمان حضور یافتند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. طی این مراسم حاضرین جلسه ضمن بحث و بررسی موارد موجود در مسابقه به ارائه پیشنهادات در حوزه های مختلف پرداختند. لازم به ذکر است مسابقه عکاسی جشنواره لاله ها در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و هزار و 800 عکس به دبیرخانه ارسال که طی دو مرحله داوری 10 عکس در بخش دوربین های خانگی و 14 عکس در بخش دوربین های حرفه ای برگزیده شد و در نهایت از برندگان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.
جشنواره لاله ها ی 96 آمیزه ای از فرهنگ و هنر در شهر کرج
در حاشیه این مراسم محمد رضا زین العابدینی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، ضمن تقدیر از ذوق و همدلی شرکت کنندگان در این مسابقه، حاضرین را به فعالیت در تمامی حوزه های سیما منظر و فضای سبز شهری دعوت کرد و اظهار داشت: این مشارکت می تواند در مدت طولانی بر ارتقا کیفیت فضای شهری کرج بزرگ موثر باشد. وی جشنواره لاله های 96 را آمیزه ای از فرهنگ و هنر درشهر کرج بیان کرد و گفت: این مهم یکی از رویداد های فرهنگی زیست محیطی و اصلی در سطح کلانشهر کرج است. زین العابدینی همچنین یاد آور شد: در سال گذشته تعداد بی شماری از همشهریان و هموطنان از استانهای مجاور از این رویداد بازدید کردند که این موضوع وظیفه ما را در راستای پاسخگویی به علاقه مندان به طبیعت و هموطنان سنگین ترکرده است و موجب شده که از هم اکنون برای هر چه بهتر برگزار شدن آن در سال آینده برنامه ریزی کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود