11 شهریور 1396
شماره خبر: 183349

معاون شهرسازی شهرداری کرج در منطقه 1 حضور پیدا کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معاون شهرسازی شهرداری کرج در منطقه 1 حضور پیدا کرد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در راستای پیگیری چگونگی اجرای اتوماسیون شهرسازی و تسریع خواسته های شهروندی در زمینه شهرسازی در منطقه 1 این کلانشهر حضور پیدا کرد.
احدالله احمدی پرگو به منظور نظارت بر عملکرد مناطق 12گانه شهرداری کرج در حوزه معاونت شهرسازی و معماری، از منطقه 1 شهرداری این کلانشهر بازدید کرد. این بازدید به منظور تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، رسیدگی به درخواستها و همچنین پیگیری اجرایی اتوماسیون شهرسازی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 1 کرج صورت پذیرفت و دیگر مدیران معاونت مذکور نیز در آن حضور داشتند.
بررسی نحوه عملکرد معاونان شهرسازی و معماری و مسئولان این حوزه از دیگر اهداف بازدید معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از مناطق این کلانشهر است و طی بازدیدهای ادواری مذکور، سلامت اداری، نحوه پاسخگویی به ارباب رجوع، شفاف سازی در امور شهرسازی و دقت در انجام و اجرای وظایف مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. از دیگر محورهای این جلسات بررسی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری مناطق 12گانه شهرداری کرج، بررسی چگونگی عمل به مقررات ملی ساختمان در دادن پروانه های ساختمانی و صادر کردن پایانکار است که از اهمیت بسیار بالایی در این حوزه برخودار می باشد. گفتنی است بازید از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج همچنان با جدیت تمام ادامه خواهد داشت تا این حوزه با توجه حساسیت کاری بتواند خدمات رسانی مطلوبی را به شهروندان ارائه دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود