27 دی 1391
شماره خبر: 18603

دوره آموزشی پسماند با محوریت ارائه مسائل زیست محیطی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دوره آموزشی پسماند با محوریت ارائه مسائل زیست محیطی


سپیدارآنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزشی پسماند با محور ارائه سرفصل های مسائل زیست محیطی خبرداد.
سعید صفری گفت: دوره آموزشی پسماند 27 و 28 دیماه جاری در نشتارود برگزار می شود. وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی کلیه معاونین خدمات شهری مناطق 12 گانه شهرداری کرج، کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان بازیافت حضور دارند. این مسئول آشنایی با سرفصل های مختلف مسائل زیست محیطی را از جمله اهداف مهم برگزاری این دوره آموزشی ذکر و عنوان کرد: آشنایی کارشناسان خدمات شهری با توجه به مسائل زیست محیطی پیش رو بسیار حائز اهمیت است. صفری با اشاره به خرو جی های مثبت برگزاری دوره های آموزشی، گفت: برگزاری این دوره های آموزشی در راستاي تحقق اهداف رسالت های مدیریت شهری همچنین ارتقاء سطح آگاهي پرسنل و به تبع آن شهروندان انجام می شود.
ضرورت مشاركت و همكاري دستگاه هاي اجرايي در حفاظت از محيط زيست
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی در حفاظت محیط زیست تاکید کرد و گفت: سازمان پسماند شهرداری نیز از جمله دستگاه های تاثیر گذار در حفاظت از محیط زیست است. صفری با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت شهری در حفاظت از محیط زیست، عنوان کرد: مدیریت شهری به ویژه سازمان های مرتبط با مسائل زیست محیطی از جمله سازمان پسماند، به واسطه وظایف و رسالت های تعیین شده نقش تاثیر گذاری در ایجاد زمینه های مساعد و مطلوب مسائل زیست محیطی دارند. وی، نقش آموزش درارتقاء سطح آگاهی پرسنل همچین تاثیر آن در ارائه خدمات کیفی به شهروندان را یادآور شد و گفت: پايه و اساس هر كار بر آموزش و فرهنگ

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود