14 آذر 1396
شماره خبر: 187965

آموزش خبرنگار سرای محله در مناطق کرج فعال شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آموزش خبرنگار سرای محله در مناطق کرج فعال شود


اعضای بسیج رسانه با حضور در دفتر سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، پیشنهاد دادند: به منظور کاهش آسیب ها و افزایش اطلاع رسانی، آموزش خبرنگار سرای محله در مناطق کرج فعال شود.
اعضای بسیج رسانه در دفتر سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج حضور یافتند و مواردی را برای بهتر شدن امور پیشنهاد دادند که مهم ترین آن فعال شدن آموزش خبرنگار سرای محله در مناطق کرج بود. در این نشست، عملکرد و وظایف بسیج رسانه از سوی اعضای آن ارائه و میان این اعضا و سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در خصوص اقدامات، تبادل نظر شد.
آموزش سواد رسانه ای برای عموم مردم و پرسنل ادارات، جلوگیری از ریزه خواری ها، نزدیک شدن مجموعه های فرهنگی با شهرداری، کمک برای برگزاری کنفرانس میان روابط عمومی های استان و فعال شدن فرهنگسراها در زمینه های فرهنگی از دیگر مطالبات بسیج رسانه در این نشست بود. در ادامه اعضای بسیج رسانه آمادگی خود را برای مشارکت در برخی اقدامات مدیریت شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اعلام کردند. سید علیرضا موسوی، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در این جلسه، از حاضران در جلسه خواست تا در شناسایی نارسایی های شهری در کنار مدیریت شهری باشند. وی ضمن تاکید بر اشرافیت اطلاعاتی در مناطق و سازمان های تابعه، گفت: با توجه به اینکه آمار پایه همه برنامه ریزی هاست، اشرافیت در این زمینه موجب برنامه ریزی اصولی و توسعه مطلوب خدمات می شود.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف ساختاری در زمینه فرهنگسازی و آشتی شهروند با مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: ضروری است پیش از هر اقدامی با بهره گیری از فرصت های اطلاع رسانیمدرن، فرهنگ مشارکت و احساس تعلق را میان شهروندان و مدیریت شهری نهادینه کنیم تا بازخورد کارها به خوبی دیده شود. این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان از وظایف شهرداری آگاهی ندارند، بر نزدیک شدن شهروندان به مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: با تحقق این مهم بخشی از هزینه های شهرداری نیز کاهش می یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود