3 دی 1396
شماره خبر: 188868

شهردار کرج در پاسخ به تذکرات شورا تعجیل و شفاف سازی نماید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار کرج در پاسخ به تذکرات شورا تعجیل و شفاف سازی نماید


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرکرج در سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج خواستار شفاف سازی شهرداری در تذکرات شورای شهر کرج شد .
عباس زارع با اشاره به اینکه طی هفته های گذشته تذکری را به شهردار کرج داده بودم اما پاسخی که در این حوزه دریافت شد از شفافیت لازم برخوردار نبود، شهرداری بایستی در پاسخ به تذکرات مختلف ارائه شده از سوی شورا تعجیل کرده و شفاف سازی در این بخش صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهیه برنامه راهبردی عملیاتی پنج ساله شهر کرج در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و این پروژه با همکاری شهرداری کرج عملیاتی می شود، گفت: بنا است بودجه سال ۹۷ برش یکساله ای از این برنامه باشد، این برنامه پیشرفت خوبی داشته است اما مشارکت جدی تر اعضای شورا را می طلبد، قرار است برش های مرتبط با هر کمیسیون، طی دو روز آتی احصا و در اختیار اعضا قرار گیرد. وی یادآور شد: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرج با نگاه برنامه محور در مدیریت شهری، اقدام به تصویب طرحی نمود که بر این اساس شهرداری کرج را ملزم به تنظیم برنامه 4 یا 5 ساله ی نمود که جامـعیت و سنجش پذیری از شاخصه های اصلی برنامه یاد شده باشد. تا براساس آن بتوان برش های یک ساله ای برای بودجه عملیاتی سال ۹۷ و سال های آتی شهرداری به شورا پیشنهاد شود. لذا تاکنون جلسات مشترک تخصصی متعددی در خصوص بازنگری برنامه راهبردی-عملیاتی در کمیته برنامه و بودجه شورای شهر و شهرداری کرج برگزار کرده است.
عباس زارع رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته های مذکور اظهار داشت: هدف از تهیه طرح چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه راهبردی-عملیاتی پنج ساله شهرداری کرج، پیاده سازی نظامی پایش گونه است تا به مشکلات موجود شهر بپردازد و در این راستا برنامه های اجرایی کوتاه مدت و میان مدتی برای توسعه آتی شهر به دست دهد و سازکاری به منظور هدایت کل مجموعه شهرداری و تخصیص بهینه منابع آن ایجاد نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود