30 دی 1396
شماره خبر: 190126

دروازه های ورودی هویت شهر ها هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دروازه های ورودی هویت شهر ها هستند


رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از وضعیت حاکم بر ورودی ها شهر کرج گفت: دروازه های ورودی به نوعی هویت شهر ها هستند که باید تمامی دستگاههای متولی به این مهم اهتمام ورزند.
احد رسولی در نهمین جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون متمم بودجه 96 که به ریاست عباس زارع در سالن جلسات پارلمان شهری کرج تشکیل شد گفت: ورودی همه شهرها باید به عنوان هویت آن، کاملا مشخص و دعوت کننده باشد، وی با بیان تمثیلی از ورودی شهر قزوین افزود: ورودی های شهر کرج اصلا قابل مقایسه با قزوین نیست و باید به صورت دغدغه مند و با همکاری تمامی دستگاههای متولی به این مهم پرداخته شود.
رسولی در ادامه روند بررسی متمم بودجه 96 با انتقاد از عملکرد متولیان در بحث های عمرانی اظهار داشت: طی سالهای اخیر، بسیاری از پروژه های عمرانی انجام شده توسط شهرداری و سایر نهاد ها و ادارات مرتبط، از جمله پل های روگذر و زیر گذر، ورودیها و... دارای ضعف ها و کاستی هایی بوده و می توان گفت ٩٠ درصد كارهاى عمراني را تأييد نميكنم و به نظر می رسد این ضعف ها نشانگر این است که اقدامات عمرانى انجام شده در شهر كرج مطالعات درست، كامل و جامع نداشته و همچنین فاقد پیوست های فرهنگی و زیست محیطی بوده است.رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اعتقاد دارم سازو كار و رويه معاونت عمرانی شهرداری بايد متحول شود و در رفع نابسامانی های موجود در این بخش هم معاونت معمارى و شهرسازى و نیز معاونت عمران بايد دقت نظر لازم را داشته باشند. وی در پایان خاطر نشان شد: همه اقداماتی که توسط شهرداری و یا هر ارگان دیگری انجام می شود نیازمند هم افزایی سایر دستگاه ها است همچنین اعتقاد من بر این است که شورای شهر تنها شورای شهرداری نیست و لازم است با مشورت به نتایج مطلوبی در راستای خدمت به شهر و مردم برسیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود