10 بهمن 1396
شماره خبر: 190653

سازمان های مدیریت شهری کرج به حالت آماده باش درآمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان های مدیریت شهری کرج به حالت آماده باش درآمدند


با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش مجدد برف طی شب جاری، سازمان های خدمت رسان مجموعه مدیریت شهری به حالت آماده باش درآمدند.
سازمان های مدیریت پسماند، سیما منظر و فضای سبز شهری، عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل بار و مسافر شهری با استقرار خودروهای خدماتی در سطح شهر به حالت آماده باش درآمدند.
آمادگی سازمان حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی به شهروندان
ناوگان حمل و نقل عمومی نیز با هدف خدمت رسانی به مسافران و کاهش حجم ترافیک در سطح شهر فعال هستند؛ این مهم زمینه ساز افزایش سرعت بخشی به اجرای عملیات های زمستانی از جمله نمک پاشی، برف روبی، یخ زدایی به صورت گسترده در سطح شهر است.
استقرار ناوگان خدماتی در سطح شهر
از جمله اقدامات سازمان عمران و باز آفرینی و سازمان مدیریت پسماند می توان به استقرار ناوگان خدماتی در سطح شهر و اجرای عملیات برف روبی و نمک پاشی با هدف سهولت در تردد خودروها و شهروندان اشاره کرد.
اجرای عملیات برف تکانی از درختان
سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نیز با حضور در پارک ها و معابر اقدام به برف تکانی از درختان به منظور جلوگیری شکسته شدن درختان به سبب سنگین شدن از برف کرده است؛ این اقدام همچنین موجب ارتقای سطح ایمنی شهروندان در ترددهای درون شهری می شود. خودروهای امداد و نجات و نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز به صورت آماده باش در تمام سطح شهر حضور دارند تا در صورت بروز مشکل انجام وظیفه کنند. نیروهای انسانی اعم از کارگران فضای سبز و خدمات شهر نیز به صورت مداوم و شبانه روز در سطح خیابان ها و معابر مستقر هستند و به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود