25 بهمن 1396
شماره خبر: 191436

کمبود 2 هزار دستگاه اتوبوس در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کمبود 2 هزار دستگاه اتوبوس در کرج


رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج اعلام کردکه این کلانشهربرای خدمات دهی مناسب به شهروندان نیازمند 2 هزار دستگاه اتوبوس جدید است.
عزیز صدر نژاد اظهار داشت: اکنون حدود 500دستگاه اتوبوس در کلانشهر کرج فعال است که 400 دستگاه آن مربوط به بخش خصوصی و 100 دستگاه تحت پوشش سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری کرج است.
این مسئول با اشاره به قطع یارانه اتوبوس ها از سوی وزارت کشور و افزایش قیمت هر دستگاه اتوبوس ، گفت: این عوامل سبب شده تا روز به روز از تعداد اتوبوس های کلانشهر کاسته شود و خدمات دهی مناسب را با مشکل مواجه کند. صدرنژاد بیان داشت: با توجه به تعداد اندک اتوبوس ها همچنان در زمان بارش ها نیز خدمات دهی به شهروندان کاهش نیافت. این مسئول خاطر نشان کرد: اکنون در تلاش هستیم که 400 دستگاه خریداری کنیم تا بخشی از مشکلات کمبود اتوبوس در این کلانشهر کاسته شود. صدر نژاد تاکید کرد که طی 6 سال گذشته حتی یک دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس کلانشهر کرج افزوده نشده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری کرج با بیان اینکه این سازمان علاوه بر شهروندان کرجی به شهرستان های دیگر نیز خدمات ارائه می دهد، اظهار داشت: طولانی ترین خطوط اتوبوسرانی کشور در استان البرز است.وی ادامه داد: شهرستان هایی مانند طالقان، اشتهارد و بخشی از ساکنان جاده کرج- چالوس از خدمات اتوبوس های کرج بهره مند هستند. کلانشهر کرج یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد و هنوز خطوط ریلی درون شهری آن فعال نشده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود