25 بهمن 1396
شماره خبر: 191501

استقرار اکیپ های شهرداری منطقه 12 در نقاط حادثه خیز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقرار اکیپ های شهرداری منطقه 12 در نقاط حادثه خیز


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از استقرار اکیپ های شهرداری منطقه 12 در نقاط حادثه خیز جهت رفع مشکلات ناشی از بارندگی خبر داد.
سعادت ، گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و در پی بارش های شب گذشته، نیروهای اجرایی منطقه 12 جهت رفع مشکلات ناشی از بارندگی در حالت آماده باش قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه 5 اکیپ جهت جلوگیری از آبگرفتگی و در راستای خدمت رسانی هنگام بارندگی در نقاط حادثه خیز منطقه مستقر شدند، افزود: این اکیپ ها به صورت شیفتی و در 24 ساعت شبانه روز تا زمان رفع احتمال بارندگی در حالت آماده باش خواهند بود. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج عنوان کرد: تمام نیروهای فضای سبز نیز به صورت چهار اکیپ در حالت آماده باش کامل به سر می برند تا هنگام بارش برف به برف تکانی درختان، بازگشایی معابر پارک های سطح منطقه و همچنین پیاده روهای معابر پارک ها و سطح منطقه و نیز امداد رسانی در نقاط حادثه خیز به نیروهای خدمات شهری منطقه اقدام کنند. وی بیان کرد: خیابان امیریان شهرک سهرابیه، کانال سیاه جوی انتهای خیابان آزادی بلوار امام خمینی (ره)، امتداد کانال سیاه جوی کوی زنبق، بلوار پیام جاده قزلحصار و نیز خیابان چهارم شرقی ابتدای کوچه حسن نژاد، نقاط حادثه خیز منطقه 12 به شمار می روند که نیروها در این نقاط استقرار دارند. سعادت در پایان با بیان اینکه در کوچه حسن نژاد مشکل آبگرفتگی پیش آمده بود که برطرف شد، تصریح کرد: هم اکنون نیز با کاهش باران، نیروهای مستقر در حال جمع آوری گل و لای، شاخه های شکسته و زباله های سطح خیابان هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود