4 اسفند 1396
شماره خبر: 191891

جلسه بررسی روشنایی معابر شهر جدید هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه بررسی روشنایی معابر شهر جدید هشتگرد برگزار شد


جلسه بررسی روشنایی معابر شهر جدید هشتگرد با حضور اعضای شورای اسلامی،شهردار،رئیس اداره توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ و نماینده شرکت عمران برگزار شد.
این جلسه با دستور کار بررسی روشنایی معابر و خیابان های سطح شهر و به میزبانی شورای اسلامی شهر برگزار شد. شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید هشتگرد درپی تعامل با تمامی دستگاه های خدمات رسان و ارتباط با دستگاه هایی که وظایفی مرتبط با امر خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند، به دنبال این است که رفاه و آسایش شهروندان را فراهم نماید و در جهت تحقق رشد و توسعه شهری گام های بلندی بردارد. در این جلسه ابتدا رئیس شورای اسلامی مشکلات و مسائل مربوط به حوزه برق شهر جدید را مطرح نمود و پس از آن دیگر اعضای شورای اسلامی و شهردار نقطه نظرات خود رادر خصوص روشنایی شهر بیان نمودند.
در ادامه جلسه، شهرداری شهر جدید هشتگرد معابر شناسایی شده که با مشکل روشنایی مواجهه هستند را به اداره توزیع برق شهرستان اعلام نمود و موارد مورد بررسی قرار گرفت ،و در ادامه مدیریت توزیع برق شهرستان درخصوص موارد ذیل قول همکاری و مساعدت داد :
• برطرف کردن قطعی روشنایی معابر موجود شهری
• پایه های روشنایی کار شده در سطح شهر که فاقد روشنایی هستند را پس از رفع مشکل و استاندارد سازی توسط شرکت عمران در مدار روشنایی شهری قرار دهند.
• معابر اعلام شده از سوی مدیریت شهری که فقط با نصب چراغ های روشنایی مورد بهره برداری و خدمات دهی به شهروندان قرار می گیرد تا پایان سال اجرایی شود.
• در خصوص بررسی و رفع مشکل تأمین برق برخی از پروژه های مسکن مهر، جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی،شهردار،مدیر عامل شرکت عمران ومدیرعامل توزیع برق استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردد.
با توجه با اینکه روشنایی معابر و خیابان های شهری با امنیت و رفاه مردم گره خورده و نمی توان آن را نادیده گرفت،امیدواریم با پیگیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهد رفع این معضل به صورت کامل از 522 هکتار معابر و شوارع شهر جدید هشتگرد باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود