5 اسفند 1396
شماره خبر: 191916

بوستان های ظفر و طبیعت و اولین تصفیه خانه محلی به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بوستان های ظفر و طبیعت و اولین تصفیه خانه محلی به بهره برداری رسید


به همت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، تعدادی از پروژه های آماده بهره برداری این سازمان با حضور شهردار کرج به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
حسین عطایی، در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این تعداد طرح ها با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت ویدئو کنفرانس صبح امروز در سراسر استان به بهره برداری رسید.
افتتاح اولین تصفیه خانه محلی در کرج
حسین عطایی در این خصوص گفت: این تصفیه‌خانه به‌منظور استفاده بهینه از منابع آبی و الگوی صحیح مصرف آب در منطقه 5 کرج به بهره‌برداری ‌رسید. وی در ادامه بیان کرد: این تصفیه‌خانه ظرفیت استفاده دوباره از پساب تصفیه‌شده را به میزان هر ۲۴ ساعت یک هزار متر مکعب را میسر می‌سازد. گفتنی است این پروژه به عنوان اولین تصفیه خانه محلی کرج با هدف تامین آب خام پایدار فضای سبز، حذف آب شرب و برداشت از سفره های زیر زمینی آب با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در مساحت دو هزار متر صبح امروز به بهره برداری رسید.
پارک ظفر و طبیعت در اختیار شهروندان قرار گرفت
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از افتتاح دو بوستان توسط این سازمان خبر داد و گفت: بوستان طبیعت با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و با رویکردهای تفریحی، تفرجی، ورزشی و پیاده روی و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با طبیعت در مدار خدمت رسانی قرار گرفت. عطایی همچنین افتتاح بوستان ظفر واقع در بلوار ظفر که دارای مساحتی بالغ بر هشت هزار متر مربع بوده و صاحب امکاناتی از قبیل ست تندرستی، زمین بازی کودکان، چهار آلاچیق، دو آبخوری، سرویس بهداشتی، آبنما، صخره و آبشار همچنین پارکینگ به مساحت 800 متر مربع و فضای سبزی بالغ بر چهار هزار مترمربع می باشد را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که صبح امروز با حضور شهردار کلانشهر کرج به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود