19 اسفند 1396
شماره خبر: 192693

طرح جدید بهبود و نگهداشت شهر در منطقه 9 آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح جدید بهبود و نگهداشت شهر در منطقه 9 آغاز شد


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای طرح های ضربتی مقابله با متکدیان در منطقه 9 خبر داد.
عباس حق محمد لو گفت: متکدیان و دست فروشانی که با حضور در معابر منطقه 9 کرج، برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند و موجب مخدوش شدن سیما و منظر شهری می شوند، با اجرای طرح ضربتی در طرح استقبال از نوروز جمع آوری و اعمال قانون می شوند. وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین مرحله طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها از سوی معاونت خدمات شهری منطقه اجرا شده و افراد جمع آوری شده به ستاد مرکزی تحویل داده شدند. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه عدم بروز رفتار احساسی از سوی شهروندان در مقابله با تکدی گری حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: رفتار احساسی با گدایان و کمک مادی به آن ها موجب تقویت انگیزه آنان برای بازگشت دوباره به خیابان ها پس از جمع آوری می شود. حق محمد لو با اشاره به موقعیت حساس منطقه 9 کرج بیان کرد: این منطقه در یکی از ورودی های اصلی کلانشهر کرج قرار گرفته و ادارات و موسسات دولتی، عمومی و خدمت رسان بسیاری در این محدوده وجود دارند. وی افزود: به همین دلیل، مقابله با متکدیان و دوره گردها در این منطقه دارای اهمیت بسیاری است بنابراین طرح های ضربتی به صورت منظم و مستمر اجرا می شوند. به گفته مدیر منطقه 9 شهرداری کرج این طرح در محدوده خیابان شهید بهشتی، بلوار طالقانی به سمت هفت تیر و چهارراه دانش آموز تا هفت تیر اجرا می شود.
آغاز طرح جدید بهبود و نگهداشت شهر در منطقه
حق محمد لو از آغاز طرح جدید بهبود و نگهداشت شهر به منظور استقبال از نوروز خبر داد و بیان کرد: اقداماتی چون جمع آوری خاک و نخاله، نیوجرسی ها و تابلوهای تبلیغاتی خیابان شهید بهشتی و دانشکده و رنگ آمیزی سطل های زباله مکانیزه و جداره ها در این طرح انجام می شوند. وی افزود: از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این طرح می توان به پاکسازی داخل کانال ها و شستشوی پل های عابر پیاده اشاره کرد.
مدیر منظقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه طرح بهبود و نگهداشت تا پایان سال در محلات سطح منطقه در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با به کارگیری نیروهای خدماتی، ادوات و ماشین آلات در قالب طرحی جهادی صورت می گیرد.حق محمد لو اظهار داشت: اجرای این طرح با هدف رفع نیازهای شهروندان در حوزه های شهری و کاهش پیام های مردمی در سامانه 137 شهرداری، در دستور کار منطقه 9 قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود