15 بهمن 1391
شماره خبر: 19776

ضرورت تقویت ارتباط شهرداری و نظام مهندسی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت تقویت ارتباط شهرداری و نظام مهندسی


سپیدارآنلاین: شهردار کرج با تاکید بر نهادینه شدن فعالیت های فنی و مهندسی در سطح شهر، تحقق این مهم را زمینه ساز رشد و ارتقاء کیفی ساختارهای شهری دانست.
سید علی آقازاده در نشست با هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان البرز، با بیان این مطلب افزود: ایجاد چارچوب های اصولی و منطقی در خصوص ساختارسازی عرصه های شهری مبتنی بر رعایت استانداردها و معیارهای فنی و مهندسی از الزاماتی است که مدیریت شهری بر انجام آن تاکید و اصرار دارد. وی، ضمن ابراز خرسندی از آغاز بکار فعالیت هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان البرز با بیان اینکه، این مهم مایه خیر و برکت برای شهر است، اظهارامیدواری کرد: اين مجموعه بتواند در دوران سه ساله كاري خود موجبات نهادينه شدن فعاليت هاي فني و مهندسي را فراهم كند. این مسئول با اشاره به وظایف و رسالت های مهم سازمان نظام مهندسی اظهارداشت: تعامل با سازمان ها و ارگان های متولی در خصوص ساخت و سازهای شهری از رویکردهای مهمی است که اساس و شاکله فعالیت در سازمان نظام مهندسی را شکل می دهد. آقازاده فرم دهی اصولی به ساختارها و عرصه های فیزیکی شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: آنچه می تواند موجب تحقق این مهم شود، فعالیت اعضای سازمان و بهره مندی از تجریبات کارشناسانه آنها در خصوص معنا بخشی به ارکان شهری است. وی با اشاره به فعالیت مهندسین ناظر به عنوان اعضای اصلی سازمان نظام مهندسی، افزود: رصد قانونی مهندسین ناظر و نظارت آنها بر ساخت سازها می تواند شهر را آماده خروج از بحران های ناشی از عدم هماهنگی در ساخت و سازهای شهری كند.
ضرورت تقویت ارتباط شهرداری و نظام مهندسی
شهردار کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط بین دو ارگان شهرداری و سازمان نظام مهندسی، بیان کرد: تحقق این مهم موجب انتفاع منطقی شهر می شود. آقازاده، اهداف و اولویت های شهرداری و نظام مهندسی را همسو و مکمل یکدیگر خواند و تاکید کرد: بر این اساس و با هدف تحقق اهداف به بهترین شکل ممکن لازم است پایه های ارتباطی و همپوشانی این دو نهاد بیش از پیش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود