19 دی 1391
شماره خبر: 18155

ضرورت تامین زیرساخت های نیروی انسانی کارشناس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت تامین زیرساخت های نیروی انسانی کارشناس


سپیدارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: تامین زیرساخت های نیروی انسانی از مهمترین مولفه های رشد و ارتقاء ساختاری شهر است.
محمود دادگو گفت: شهر و بسترهای شهری به منظور رشد و توسعه کارآمد و منطقی دارد، تاکید کرد: تامین زیرساخت های کارآمد نیروهای انسانی نیز از نیازهای مهمی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. وی با اشاره به نقش و جایگاه مهندسین ناظر، از این قشر به عنوان، قشر کارشناس، توانمند و کارآمد یاد کرد و افزود: این قشر به عنوان منابع انسانی کارآمد و کارشناس در جامعه معرفی می شوند که می توانند در همه عرصه های شهری نقش کارآمد و مهمی را به ویژه در زمینه تحولات اساسی و مثبت شهری ایفا کنند. دادگو با تاکید بر حضور مهندسین ناظر و نظارت کارشناسانه این قشر بر نحو عملیات های ساختمانی سطح شهر، عنوان کرد: ارتباط مستقیمی بین توسعه، رونق و عمران شهری با فعالعیت تخصصی و فنی مهندسین ناظر و کارشناسان ساختمانی وجود دارد. وی اظهارداشت: رسیدن به زیرساخت های مطلوب و جامع در گرو بهره مندی از توانایی منابع و نیرو های انسانی متخصص از جمله مهندسین ناظر است.
شهر کرج نیاز به مهندسی مجدد دارد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با یادآوری نیاز شهر کرج به مهندسی مجدد عنوان کرد: مهندسی اقتصادی از دیگر نیازهای اساسی و مهم شهر کرج است که پاسخگویی به این نیاز باید در راس برنامه مسئولان و مدیران شهری قرار گیرد. دادگو در ادامه با اشاره به فعالیت سازمان نظام مهندسی، عنوان کرد: مجموعه اعضاء و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی می توانند نقش بسزایی در تحقق مباحث مهندسی اقتصادی ایفا کنند.
نظام مهندسی بازوی توانمند شهرداری و شورا است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه از سازمان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود