18 تیر 1397
شماره خبر: 198152

عملکرد شهرداری هشتگرد در ناحیه ینگی امام قابل تقدیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملکرد شهرداری هشتگرد در ناحیه ینگی امام قابل تقدیر است


در جلسه ای که با حضور دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد ، حسین جوادان رئیس شورا ، علی جوادی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ، فرمانده پایگاه بسیج شهید امین دهقان ، مسؤل و کارشناس مرکز بهداشت ناحیه ینگی امام و جمعی از معتمدین و اهالی شهرک ینگی امام تشکیل شد از زحمات پرسنل شهرداری تجلیل و ضمن رسیدگی به مشکلات ، راهکارهای لازم برای رفع کمبودها و ارتقاء خدمات رسانی بهتر به شهروندان بررسی شد.
حسین جوادان رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در این جلسه ضمن تشکر از زحمات پرسنل این ناحیه گفت: طی ماههای اخیر خدمات خوب و قابل توجهی در این شهرک انجام گرفته و رضایت شهروندان گویای این موضوع می باشد. وی گفت: هرچند مشکلات مالی و هزینه های بالا گریبانگیر اکثر شهرداریهای کشور شده لیکن انجام امور فرهنگی با هزینه اندک می تواند در جهت رضایت شهروندان موثر واقع گردد. جوادان افزود: ایجاد نشاط شهروندی با برگزاری مراسمات مختلف و پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی می‌تواند زمینه را برای مشارکت شهروندان فراهم کنند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در سنگر شورا آماده دریافت پیشنهادات آنها در این زمینه بوده و همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد. رئیس شورا با اشاره به پیشینه فرهنگی ، مذهبی و تاریخی شهرک ینگی امام و وجود امامزاده و نیز کاروانسرا و تپه باستانی آن را نمادی برای هشتگرد دانست که می بایست برنامه ریزی لازم جهت بهسازی و بهره برداری از این ظرفیت انجام پذیرد .
استفاده از توان پایگاه بسیج ، همکاری با مرکز بهداشت در خصوص اطلاع رسانی به شهروندان در جهت پیشگیری از بیماری‌های مختلف و بهداشت فردی و جامعه و برگزاری هفته فرهنگی از جمله موارد مطرح شده توسط وی بوده است.
رئیس شورا در ادامه از پیگیری جدی شورای شهر در خصوص اسقرار پلیس، پایگاه اورژانس ، پد هلی کوپتر و ایستگاه آتش نشانی در این شهرک خبر داد و افزود: امیدوارم با مساعدت مسئولین محترم و همکاری فرماندار محترم شهرستان این موضوع محقق گردد.
آقای علی جوادی عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیز که در این جلسه حاضر بود ضمن تقدیر از تشکیل جلسه، انجام کارهای فرهنگی را در این شهرک از جمله نیازهای ضروری دانست و گفت : پیشنهاد اینجانب اجرای برنامه های گوناگون جهت اقشار مختلف اعم از شهروندان ایرانی و اتباع و اجرای برنامه های مشترک در این شهرک می باشد و امیدواریم تا با تلاش شهردار محترم و پرسنل شهرداری و حمایت اعضای محترم شورا محقق گردد.رئیس کمیسیون عمران شورا به برنامه‌های آتی عمرانی در این شهرک اشاره کرد و گفت: بهسازی و تعمیر میدان انقلاب شهرک از جمله موارد مهمی است که ضمن تسهیل در ترافیک در راستای زیباسازی ورودی شهرک انجام خواهد شد. وی اشاره ای به برنامه ترمیم نوار حفاری و لکه گیری آسفالت معابر شهر کرد و افزود: بنا بر پیشنهاد شهردار محترم و بررسی انجام شده در شورای اسلامی شهر ، عملیات لکه گیری آسفالت کلیه مناطق شهر منجمله شهرک ینگی امام با اولویت بندی معابر اصلی شروع گردیده و در حال انجام می باشد. دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد نیز ضمن خدا قوت به پرسنل ناحیه ینگی امام از خدمات ارائه شده طی ماه‌های اخیر تجلیل کرد و گفت خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و حمایت‌های اعضای محترم شورا، علیرغم وجود سختی ها و موانع فراوان در این ناحیه کارهای خوبی انجام شده است و بی شک انجام کارهای جهادی و عملیاتی در مدت زمان کم، دارای نقایصی می باشد که امید داریم با حمایت‌های مسئولین و اعضای محترم شورا برطرف گردد. وی از اهالی قدرشناس شهرک ینگی امام تشکر کرد و گفت: بی شک وجود این شهروندان عزیز موجب دلگرمی مجموعه شهرداری و شورای شهر برای تلاش روز افزون می باشد و در این راه از نظرات تمامی شهروندان استفاده خواهیم کرد.
مدیریت شهری هشتگرد در سنوات گذشته برای عمران و آبادانی شهر ونیز شهرک ینگی امام زحمات زیادی کشیده اند که باید قدردان این زحمات باشیم ولی می‌توان گفت که تا حدودی این شهرک از نظرها دور بوده و توجه ویژه به آن از اولویت های کاری ما خواهد بود. ایشان به برنامه های آتی شهرداری و شورا در این شهرک اشاره کرد و گفت تصمیم داریم تا با همکاری سایر دستگاه‌ها و اهالی ، اولین همایش پیاده روی را در این شهرک برگزار کنیم. شهردار هشتگرد در ادامه به برنامه‌های فرهنگی آتی شهرداری اشاره و افزود: توجه به فرهنگ و نشاط شهروندی یکی از موضوعات مهم شهرداری هشتگرد خواهد بود و این برنامه‌ها به صورت عادلانه در تمامی محلات اجرا خواهد شد .برنامه ریزی جهت اجرای نمایشگاه محلی ، همکاری با سایر ادارات از جمله پایگاه بسیج و شبکه بهداشت ، هیئت امنای مساجد و سازمان های مردم نهاد از دیگر موارد مطرح شده توسط شهردار بود و دستور پیگیری آنها نیز در این جلسه صادر گردید.شهردار اشاره ای به مشکلات موجود در نقاط مختلف شهر کرد و موضوع ساماندهی فاضلاب را از جمله موارد مهم در بحث بهداشت شهر دانست که پیگیری لازم از طریق شورای محترم شهر و شهرداری در جریان بوده و اظهار امیدواری کرد که با همکاری اداره آبفا و سایر دستگاه‌های مرتبط و حمایت فرماندار محترم موضوع پیگیری و ضمن ساماندهی آن از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب برای آبیاری فضاهای سبز استفاده خواهیم نمود .موضوع ساماندهی سگهای ولگرد از جمله موارد مطرح شده توسط حاضرین بوده است که شهردار از برنامه های این شهرداری خبر داد و گفت طی فراخوانی از کلیه شهروندان و دوستداران محیط زیست و دوستداران حیوانات دعوت گردیده است تا پیشنهادات خود را برای ساماندهی سگهای ولگرد ارایه نمایند و شهرداری پس از بحث و بررسی نظرات و پیشنهادات و اخذ مجوزات لازم جهت اجرای آنها اقدام خواهد نمود. آقای اسماعیل فیروز زارع فرمانده پایگاه بسیج شهید امین دهقان نیز از تلاشهای شهردار محترم و پرسنل شهرداری تشکر کرد و اظهار رضایت شهروندان را از اقدامات انجام شده حاصل نظر ویژه مدیریت شهری به ناحیه و حضور شبانه روزی پرسنل شهرداری دانست .
فیروز زارع از آمادگی پایگاه بسیج برای انجام برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در شهرک خبر داد و گفت : بسیجیان این ناحیه همراه با مدیربت شهری خواهند بود و امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر منشٱ خیر برای شهروندان شهرک باشیم .سرکار خانم دکتر عبادی پور مسؤل مرکز بهداشت و درمان شهرک ینگی امام و خانم دکتر جوادی از کارشناسان این مرکز نیز ضمن اظهار نظر در خصوص مسائل بهداشتی از آمادگی این مرکز برای حضور در مراسمات و برنامه های شهرک و انجام تست قند و خون رایگان و نیز همکاری در آموزشهای شهروندی خبر دادند.در ادامه حاضرین ضمن دیدار با ساکنین ، از پایگاه بسیج شهید امین دهقان بازدید نمودند.از مصوبات این حلسه برگزاری همایش پیاده روی و اجرای برنامه جشن در این شهرک و برگزاری نمایشگاه محلی در حاشیه مراسم بوده است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود