12 مرداد 1397
شماره خبر: 199355

برپایی میز خدمت در منطقه 12 با مشارکت تمام ادارات

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برپایی میز خدمت در منطقه 12 با مشارکت تمام ادارات


در نشست سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج با امام جمعه مهرشهر و مدیرانِ اداراتی همچون، آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات، راهنمایی و رانندگی، پست و کلانتری های منطقه مهرشهر، بر لزوم یکپارچه سازی مدیریت شهری تاکید شد.
مهرداد فیروزبخت با تاکید بر این که برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان ساکن مهرشهر باید هماهنگی های لازم بین دستگاه های خدماتی صورت گیرد، گفت: وظیفه همه دستگاه ها خدمت به مردم است و رضایت خداوند در کسب رضایت مردم است، قطع یقین حضور یکپارچه کلیه ادارت خدمات رسان برای خدمت رسانی و رفع مشکلات رضایت و دلگرمی شهروندان را به همراه خواهد داشت. سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج با اشاره به تجربه موفق برپایی میزخدمت، یادآور شد: برای درک بهتر مشکلات و مطالبات مردم بر این شدیم که میز خدمت را به صورت دوره ای در محلات مختلف برپا کنیم، این اتفاق تجربه موفقی بوده که با استقبال شایان توجه مردم نیز روبرو شده است. او ادامه داد: بر همین اساس از هفته های آینده دیگر دستگاه های خدمات رسان نیز همراه با شهرداری منطقه 12 در میز خدمت بزرگ حضور پیدا می کنند.
به گفته فیروزبخت؛ با موافقت پیشنهاد منطقه 12 مقرر شد هفته آینده میز خدمت در محل مصلی مهرشهر و با حضور تمامی دستگاه های خدمت رسان برپا شود تا شهروندان بتوانند خواسته ها و مشکلات خود را در حوزه های مختلف به صورت مستقیم با دستگاه های مربوطه در میان بگذارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود