13 مرداد 1397
شماره خبر: 199459

فهرست نیروهای به کارگیری شده در دوره پنجم شورا ارایه شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فهرست نیروهای به کارگیری شده در دوره پنجم شورا ارایه شود


رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارایه فهرستِ نیروهای به کار گیری شده در شهرداری کرج از آغاز فعالیت شورای پنجم شد.
حسین محمدی در نطق پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: سالانه 20 تا 30 درصد هزینه های مجموعه مدیریت شهری افزایش می یابد که یکی از دلایل آن، افزایش نیروی انسانی است. این عضو شورا با اشاره به اینکه در آغاز فعالیت شورای پنجم بر عدم افزایش سقف نیروهای شهرداری تاکید شد، عنوان کرد: طبق توافق اعضای شورا مقرر شده بود شهرداری می تواند تنها در صورت جایگزین نیروهای بازنشسته نیروی انسانی جدید اضافه کند که متاسفانه این امر محقق نشده و شاهد به کار گیری 120 نیرو از شروع کار دوره پنجم شورا بوده ایم. وی با یادآوری ارسال نامه اداره کل بازرسی کشور به شورای شهر کرج مبنی بر افزایش نیرو در شهرداری، خواستار شد: فهرست نیروهای به کار گیری شده، مدرک تحصیلی و نوع عملکرد آنان از آغاز فعالیت شورای پنجم توسط شهرداری ارایه شود. رییس کمیسیون محیط زیست همچنین تصریح کرد: فهرست افزایش نیروهایی که در دوره چهارم از شهرداری منفک و نیروهایی که به عنوان تامین نیرو جایگزین آنان شدند نیز به تفکیک ۷ سال به شورا ارایه شود.
وصول چک های برگشتی تعیین تکلیف شود
محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود به پیگیری مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان دومین تذکر خود اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری کرج 300 میلیار تومان چک برگشتی دارد که ضروری است راهکارهای وصول این چک ها بررسی شود. وی با بیان اینکه وصول چک های برگشتی کمک شایانی به هزینه های شهرداری می کند، عنوان کرد: متاسفانه شهرداری هنوز در این خصوص اقدامی انجام نداده است. محمدی همچنین به هزار میلیارد تومان رای صادره اشاره کرد و افزود: وصول رای های صادره بخشی از گره های اقتصادی مدیریت شهری را باز می کند. وی اضافه کرد: مدیریت شهری کرج هزار و 300 میلیار تومان چک برگشتی و رای صادره دارد در حالی که اجرای پروژه های عمرانی با مشکل منابع مواجه است و شهرداری این موضوع را باید به جد پیگیری کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود