17 مرداد 1397
شماره خبر: 199629

اجرای طرح جهادی پاکسازی معابردرمنطقه 2

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح جهادی پاکسازی معابردرمنطقه 2


سرپرست منطقه 2 شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر سطح منطقه در راستای زیباسازی منظر شهری خبر داد.
سیدرضا فیض اظهار کرد: در راستای زیباسازی منظر شهری و حذف آلودگی های بصری همچنین جلب رضایت شهروندان طرح جهادی پاکسازی معابر این منطقه طبق برنامه زمان بندی شده آغاز شده است.
وی، هدف اصلی از اجرای طرح پاکسازی را حفظ محیط زیست شهری، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و پیشگیری از فرسایش خاک دانست و گفت: تحقق این امر به زیباسازی شهر نیز کمک زیادی می کند.
وی بیان کرد: همگام با اجرای این طرح نسبت به اجرای عملیات رفت و روب، لایروبی، شستشو و ساماندهی مخازن مجمع صنفی شیخ آباد، ایثار، بنفشه پاکسازی بلوار چمران ،حاشیه اتوبان اقدام شده است.
سرپرست منطقه 2 خاطرنشان کرد: این طرح جهادی در راستای پاکسازی معابر اصلی و فرعی آغاز شده و تا پاکسازی تمام معابر اصلی و فرعی سطح منطقه ادامه خواهد داشت. فیض عنوان کرد: طی عملیات ضربتی و با بکارگیری دو دستگاه لودر و سه دستگاه کامیون، اراضی بایر و زمین های خالی موجود در سطح منطقه پاکسازی و تسطیح شد. وی با بیان اینکه جمع آوری تابلوها، داربست و بنرهای غیرمجاز درسطح منطقه در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از بروز خطر همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری اجرایی می شود، افزود: حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان، زیباسازی شهر ضرورتی اجتناب ناپذیر است و جلوگیری از نصب تابلوهای غیر مجاز و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نقش موثری در ایجاد نمای مناسب شهری ایفا می کند بر این اساس این حوزه در ماه گذشته با جدیت نسبت به جمع آوری داربست و بنرهای غیرمجاز اقدام نمود. سرپرست منطقه 2 گفت: انجام این گونه اقدامات گامی جهت بهبود وضعیت فضای شهری و ایجاد رضایتمندی در شهروندان می باشد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود