18 بهمن 1391
شماره خبر: 20006

برگزاري بزرگترین همایش سلامت با موضوع دیابت در كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاري بزرگترین همایش سلامت با موضوع دیابت در كرج


سپیدارآنلاین: مدیر اجتماعی معاونت فرهنگي - اجتماعي شهرداری کرج از برگزاری همایش سلامت با موضوع دیابت از نگاه طب سنتی در کلانشهر کرج با حضور رئيس موسسه حجامت ايران خبر داد.
محسن برجی گفت: همایش سلامت با موضوع دیابت و با محوریت طب سنتی، با حضور پدر طب سنتی ایران، استاد حسین خیراندیش در کرج برگزار شد. وی افزود: توجه به سلامت شهروندان يكي از مهمترين مواردي است كه اين حوزه در دستور كار خود قرار داده است. این مسئول خاطرنشان کرد: در اين زمينه مدیریت اجتماعی با بهره گیری از اساتید با تجربه اقدام به برگزاری همایش های گوناگون با موضوع سلامت شهروندی كرده است. اين مسئول با اشاره به مزاياي بهره گيري از طب سنتي عنوان كرد: هم اكنون استفاده از طب‌ مکمل و سنتی با اقبال بیشتر مردم مواجه شده و بسیاری از بیماران ترجیح می‌دهند از روش‌های طبیعی‌ و کم‌ عارضه‌ برای درمان بیماری‌ هایشان استفاده کنند. وي با تاكيد بر شناخت صحيح بهره گيري از اين مهم گفت: متاسفانه شناخت صحيح و کافی از شاخه‌های این طب، در میان مردم كمرنگ است و اين امر موجب شد تا برگزاري همايش با محوريت آشنايي شهروندان مد نظر قرار گيرد.
لزوم افزایش اطلاعات شهروندان از طب سنتی
برجي بيان كرد: تلاش مي شود تا با برگزاری این همایش اطلاعات فردی شهروندان در اين خصوص افزايش يافته تا با تحقق اين امر شاهد کمک به بهبود سلامت جامعه و زنده نگه داشتن طب سنتی در درمان بسیاری از بیماری هایی که شهروندان با آن مواجه هستند، باشيم. مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج يادآور شد: سلسله همایش طب سنتی به صورت ماهانه، 17 هر ماه، با حضور استاد دکتر خیر اندیش رئیس موسسه حجامت و پدر طب سنتی ایران برگزار می شود.
ارسال

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود