26 مرداد 1397
شماره خبر: 200173

در سالروز ورود آزادادگان مدیریت شهری شهرجدید هشتگرد با خانواده شهدا دیدار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

در  سالروز ورود آزادادگان مدیریت شهری شهرجدید هشتگرد با خانواده شهدا دیدار کرد


شهردار و اعضای شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن و در ادامه دیدارهای مستمر مدیریت شهری با خانواده شهدا و ایثارگران، در فضایی صمیمی با خانواده بزرگوار 3 شهید ساکن شهر دیدار و از صبر و فداکاری خانواده های ایشان تجلیل کردند.
در این دیدار مسئولین شهری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و به منظور دلجویی و بررسی مشکلات خانواده های شهدای ساکن شهر با همسر بزرگوار شهید والامقام قاسم پالیزدار، مادر بزرگوار شهید والامقام اژدر سلامتی و پدر بزرگوار شهید والامقام فرامرز کریمی دستجردی دیدار کردند. مهندس آقایی شهردار شهرجدید با اشاره به جنگ اقتصادی امریکا علیه ملت ایران در دوران کنونی و همچنین تحسین استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در کلیه دوره های فشار علیه ایران خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی دنیا در مقابل ما قد علم کردند و رشادت و ایستادگی و همبستگی فرزندان خوب این سرزمین در آن زمان این انقلاب را بیمه کرد و باعث مصونیت کشورمان در مقابل زیاده خواهی های دشمنان شده و انشاءالله به فضل الهی با استقامت و پایداری جوانان امروز و الگو گرفتن از سیره و راه و روش شهدای جنگ تحمیلی، مسیر پیروزی ملت ایران همچنان ادامه خواهد داشت. محمود پایکاری عضو شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا عنوان داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است. وی ابراز امیدواری کرد : بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.
شمس الله ارمندئی دیگر عضو شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت. ايشان در ادامه تأكيد كرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل، اجازه ندادند که دشمن خدشه ای به امنیت و آرامش ملت وارد کند. در ادامه این دیدار ، خانواده بزرگوار شهدا به بیان خاطرات و رشادت های عزیزانشان در 8 سال دفاع مقدس ، روحیه شهادت طلبی و دلاوری های رزمندگان اسلام پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود