6 شهریور 1397
شماره خبر: 200753

در آغاز دومین سال فعالیت شورای فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

در آغاز دومین سال فعالیت شورای فردیس


در دومین نشست از دومین سال فعالیت شورای اسلامی شهر فردیس ضمن تغییر اعضای کمیسیون های شورا، این کمیسیون ها با عضویت 3 نفر از اعضا تشکیل شدند.
در نود و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر فردیس که در سالن جلسات شورا و با حضور تمامی اعضا برگزار شد، پیشنهاد تلفیق برخی کمیسیون ها و تشکیل سه کمیسیون که از سوی جمعی از اعضا مطرح شده بود رد شد و برای تشکیل 5 کمیسیون به روال سال گذشته رأی گیری شد. در حاشیه این نشست سخنگوی شورای شهر فردیس اعضای کمیسیون های تخصصی شورا را پس از اعلام داوطلبین به شرح ذیل اعلام کرد:
کمیسیون عمران و شهرسازی، آقایان: حسین احمدوند به عنوان رئیس کمیسیون، مجتبی قاسمی نایب رئیس و داود وحیدی عضو
کمیسیون برنامه، بودجه، مالی و اداری، آقایان: مجتبی قاسمی رئیس کمیسیون، سید حسن افتخاریان نایب رئیس و داود وحیدی عضو کمیسیون
کمیسیون حقوقی، املاک، بازرسی و نظارت، آقایان: سید حسن افتخاریان رئیس، افراسیاب بیچرانلو نایب رئیس و داود وحیدی عضو کمیسیون
کمیسیون خدمات شهر و حمل و نقل، آقایان: افراسیاب بیچرانلو رئیس، حسین احمدوند نایب رئیس و سید حمید یعقوبی عضو کمیسیون
کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، آقایان: مجتبی قاسمی رئیس کمیسیون، سید حسن افتخاریان نایب رئیس و حسین احمدوند عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انتخاب شدند.
مجتبی قاسمی قاسمی با بیان اینکه کمیسیون های شورا به منظور بررسی دقیق و کارشناسی لوایح تشکیل می شود افزود: همچنین مقرر شد وظایف دبیر کمیسیون ها را نایب رئیس های کمیسیون ها انجام داده در حقیقت نایب رئیس هر کمیسیون با حفظ سمت دبیر کمیسیون نیز می باشد. عضو شورای شهر فردیس در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله هیئت رئیسه قبلی شورا، ضمن آرزوی موفقیت برای هیئت رئیسه جدید گفت: امیدواریم همه اعضای شورا در مسیر بهبود وضعیت شهر و حل مشکلات شهروندان تمام تلاش خود را به کار بندند. گفتنی است در این نشست بررسی نامه فرمانداری مبنی بر ایراد و عدم تأیید کمیته تطبیق در خصوص 3 بند از مصوبات کمیسیون عمران و دیگری مصوبه کمیسیون بودجه که در به تصویب شورا رسیده بود، بررسی شد و اعضای شورا ایراد بند 4 را نپذیرفته و به رای خود اصرار کردند.

فردیس نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود