10 شهریور 1397
شماره خبر: 200958

شورای شهر کرج، قدم در سال دوم خدمت رسانی گذاشت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر کرج، قدم در سال دوم خدمت رسانی گذاشت


با برگزاری جلسه هیئت رییسه، عباس زارع رییس جدید شورای اسلامی شهر کرج شد و این نهاد خدمت رسان قدم در سال دوم خدمت رسانی گذاشت.
هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با دستور جلسه انتخاب هیئت رییسه برگزار شد و ضمن آن رییس، نایب رییس، دبیر اول، دبیر دوم، خزانه دار و سخنگوی شورا در سال دوم خدمت رسانی انتخاب شدند.
رییس شورا باید بیشترین نقد را داشته باشد
رییس جدید شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تشکر از اعتماد اعضا و هیئت رییسه سابق، گفت: هیئت رییسه سابق به مدت یک سال شورایی پر چالش را مدیریت کرد و این عملکرد قابل قدردانی است. عباس زارع، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم برای کسانی که به من رأی سفید یا رأی مثبت دادند به نحو شایسته استقلال ایجاد کرده و در کنار آن به حفظ وحدت مجموعه کمک کنم. وی با تاکید بر این که روش کار من قانون گرایی است، گفت: از 12 نفر عضو شورا، امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار و تمام مدیران دستگاه های خدمت رسان درخواست دارم با ایجاد نهایت تعامل با شورای شهر، کمک کنند تا بتوانیم امور شورا را با همکاری همکاران صدیق در شهرداری پیش ببریم. رییس شورای اسلامی شهر کرج، افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا شورای شهر را به سمت شورای شهر بودن هدایت کنم و خواسته های اعضاء را تا حد امکان احصاء نمایم. وی در ادامه از اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با ایجاد فضای رسانه ای گسترده، برای کسانی که نقد یا حمایت می کنند، خدمات یکسانی ارائه دهم. زارع در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: کسی که بیشترین نقد را در شورا به خود اختصاص می دهد، باید عباس زارع باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود