9 مهر 1397
شماره خبر: 202634

خدمات سلامت محور به سالمندان در بوستان گل نرگس ارائه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خدمات سلامت محور به سالمندان در بوستان گل نرگس ارائه شد


همزمان با روز جهانی سالمند و با هدف ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی سالمندان در بوستان گل نرگس خدمات سلامت محور به سالمندان ارائه شد.
بهداشت روانی سالمندان، سلامت روانی آنها را به دنبال دارد و شاخص‌هايی از شاد زيستن و اميدواری سالمند را ايجاد می‌كند كه برای این افراد ، خانواده و جامعه، ثمرات مطلوب و ماندگاری به وجود می‌آورد. در همین راستا سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، و به همت واحد آموزش، در تابستان امسال طرح مشارکت سالمندان در حفظ و نگهداری فضای سبزرا آغاز نمود که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.
سالمندان شرکت کننده در طرح مذکور تا کنون در کلاسهای آموزشی با عناوین مختلف فضای سبز و حفظ و نگهداری و پرورش گلها و گیاهان شرکت نموده اند و نتایج مطلوبی از حضور و مشارکت آنان حاصل شده است.
بنا به این گزارش عصر دیروز همزمان با روز جهانی سالمند کلاس آموزشی آنان در بوستان گل نرگس با رویکرد "آینده ای بهتر با مشارکت سالمندان" در فضایی متفاوت با جلسه های گذشته آن برگزار شد و متولیان برگزاری کلاس با اهدا گلدان و تکریم از سالمندان حاضر در این جلسه تجلیل کردند. در حاشیه کلاس مذکور خدمات سلامت محور شامل ، سنجش فشار خون، مشاوره تغذیه و .. نیز به سالمندان ارائه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود