23 بهمن 1391
شماره خبر: 20295

اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان


سپیدارآنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان در این کلانشهر خبرداد.
پرویز اسکندری افزود: اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان بر اساس انجام مطالعات کارشناسی شده در دستور اجرا قرار می گیرد. وی با اشاره به کارکردهای صدور این کارت الکترونیکی، با ارزیابی مثبت از این کارکردها، عنوان کرد: این کارت به منظور کارت شناسایی و هویتی تاکسیرانان قلمداد می شود. این مسئول خاطرنشان کرد: داشتن این کارت برای تاکسیرانان به منزله داشتن شناسنامه، پروانه، گواهینامه و کارنامه تاکسیرانان محسوب می شود. اسکندری در تشریح دیگر کارکردها و خروجی های بهره گیری از این کارت های الکترونیکی، اظهارداشت: تاکسیرانان با به همراه داشتن این کارت می توانند نسبت انجام بسیاری از اقدامات خود بصورت الکترونیکی و بدون مراجعه به سازمان اقدام کنند ضمن آنکه، کارت الکترونیکی تاکسیرانان در مناطق مختلف شهرداری کارآیی دارد. وی در ادامه با بیان اینکه، دولت الکترونیک با هدف فراهم آوردن تسهیلات و رفاه شهروندی ایجاد شده است بر بهره گیری حداکثری افراد از مزایای این مهم تاکید کرد و گفت: اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان نیز در راستای اجرای طرح شهروند الکترونیک انجام شده است.
این مسئول، ارتقاء سطح کیفی خدمات را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان باید در راس امور کاری سازمان های خدمات رسان قرار گیرد، گفت: سازمان تاکسیرانی نیز به عنوان یکی از سازمان های حمل و نقل عمومی که طی روز بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، باید نسبت به اجرای طرح های کارآمد رفاهی سرآمد باشد.
تاثیر ارائه خدمات رفاهی به تاکسیرانان در خدمات رسانی مطلوب
مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج با تاکید بر ارائه خدمات رفاهی به تاکسیرانان، عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان برخوردار

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود