24 مهر 1397
شماره خبر: 203463

طرح بازارچه ساماندهی دستفروشان فردیس دارای نقاط قوت فراوانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح بازارچه ساماندهی دستفروشان فردیس دارای نقاط قوت فراوانی است


طرح بازارچه ساماندهی دستفروشان فردیس دارای نقاط قوت فراوانی است رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر فردیس گفت: بازارچه ساماندهی دست فروشان فردیس دارای نقاط قوت فراوانی است.

حسین احمدوند در حاشیه بازدید از بازارچه ساماتدهی دستفروشان فردیس با بیان اینکه دستیابی به نتیجه مطلوب طرح نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است، اظهار کرد: اگر به اقدامی که در دست انجام داریم، ایمان داشته باشیم و برای اهداف آن تلاش کنیم، قطعا شاهد بازخورد مطلوبی خواهیم بود. وی در ادامه یکی از مهمترین مشکلات فعلی شهروندان فردیسی را وجود دستفروشان در بلوار شهدا اعلام کرد و افزود: ایجاد بازارچه ساماندهی دستفروشان باید پیش از این زمان انجام می شد زیرا دستفروشان معابر اصلی، راه عبور شهروندان را مسدود می کنند و این مهم موجب ایجاد مشکلاتی چون ایجاد سد معبر ، افزایش ترافیک و … شده است. احمدوند با اشاره به اینکه ممکن است طرح ساماندهی دستفروشان نقاط ضعفی داشته باشد، تاکید کرد: نقاط قوت این اقدام بسیار است و باید در راستای رفع نقاط ضعف احتمالی این طرح اقدام کنیم.
وی یکی از مهمترین برنامه های جاری مدیریت شهری فردیس را ساماندهی دستفروشان اعلام کرد و گفت: امید داریم که با آغاز بکار بازارچه، شاهد پیاده راه های عاری از دستفروش و آزادسازی معابر باشیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه اولویت واگذاری غرف به دستفروشان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: سیاست مدیریت شهری بر جمع آوری همه دستفروشان از سطح شهر است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود