ديدار مردمی مدير منطقه ٢ شهرداری فرديس با شهروندان
سپیدارآنلاین: گروه شهری
در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با مردم کیهان نریمانی با مردم سطح منطقه دیدار کرد.
با توجه به نياز برقراری ارتباطی پويا و دوسويه بين شهروندان با مديريت شهری هر روز ديدار مردمی مدير منطقه ٢ شهرداری فرديس با شهروندان انجام می گيرد و در اين نشست صميمی شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود با شهردار می پردازند. در اين ديدار مدير منطقه ٢ به صورت چهره به چهره با شهروندان ملاقات و به حل مشكلات آنان رسيدگی می كند چرا كه جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار در راستای حل مشكلات و رفع دغدغههای شهروندان به منظور خدمترسانی هر چه بيشتر و با کيفيت تر در حوزههای مختلف مديريتشهری است. از سوی ديگر ارتباط مستقيم و بدون واسطه مردم با شهردار، ضمن تکريم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان را در رسيدگی به مشکلاتشان در پی دارد، از اين رو ملاقات مردمی هر روز در منطقه ٢ شهرداری برگزار می شود . كيهان نريمانی اظهار كرد: بايد توجه داشت كه حضور شهردار در بين مردم و شنيدن مشكلات مردم از زبان آن ها، تعامل و همكاری مجموعه شهرداری و اولويت بندی مسائل و مشكلات شهر از مهم ترين عوامل موفقيت مجموعه شهرداری است. وی با بيان اينكه خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است كه بايد به درستی نسبت به ادای آن اقدام كرد، افزود: دوران خدمت رسانی به مردم برای مديران بسيار كوتاه است از اين رو بايد از اين فرصت كوتاه جهت رفع نيازهای مردم كه صاحبان اصلی انقلاب هستند بهره لازم را برد. مدير منطقه ٢ تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهری در خصوص ساخت شهری ايده آل در گرو رفع نيازهای زندگی شهروندی است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهی از سطح مشكلات، برنامه ريزی های صحيح و اصولی مديريتی است كه اين مهم با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه های مديريتی نوين محقق شده و راهكاری اثر گذار جهت عبور از بحران هاي شهری است. وی با بيان اينكه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه عمران و شهرسازی است، عنوان كرد: موضوعات و درخواست های مردمی در اين جلسات مطرح می شود و تلاش می شود با هم فكری و اهتمام ويژه، در راستای رفع چالش های پيش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.