19 خرداد 1394
شماره خبر: 143482

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با ساکنین محله دولت آباد دیدار و گفتگو کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با ساکنین محله دولت آباد دیدار و گفتگو کرد


در راستای تداوم ملاقات های مردمی، مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با شهروندان ساکن در محله دولت آباد این منطقه دیدار کرد و در جریان خواسته ها و نیازهای اهالی قرار گرفت.
مجتبی اسکندری در سومین دیدار و ملاقات مردمی خود با جمعی از شهروندان و اهالی محله دولت آباد دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات محدوده قرار گرفت.
در این دیدار که با حضور سایر مدیران و مسئولان منطقه 9 شهرداری کرج برگزار شد، مسئولان مربوطه به صورت موردی به واکاوی مشکلات شهروندان پرداختند و موضوعات را برای پیگیری در دست اقدام قرار دادند. اسکندری در این دیدار جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو درو و بدون واسطه مردم با مسئولان شهری و تکریم ارباب رجوع در راستای میثاق شهرداری با شهروندان را از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی ذکر کرد و بیان داشت: تلاش براي ارتقاء و افزايش سطح رضايتمندي مردم از طریق آگاهی از مشکلات آنها طی برگزاری دیدار های چهره به چهره در الویت اصلی این دستگاه قرار دارد. این مسئول که در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) با ساکنان دولت آباد دیدار می کرد، تصریح کرد: بدون حمايت و مشاركت مردم امكان تحقق و عملي كردن برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در حوزه مديريت شهري ميسر نمی شود. وی افزود: مديريت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداكثري و تسهيل زندگي شهروندان، زمينه را براي نزديكي هرچه بيشتر مردم به شهرداري و افزايش ميزان مشاركت‌پذيري شهروندان در اداره شهر فراهم آورد و در اين راستا مقرر شده است با ملاقات و دیدارهای مردمی و استماع مشکلات شهروندان به بخشي از اهداف مديريت شهري جامه عمل پوشانده شود. دیر منطقه 9 شهرداری کرج در بخش ديگري از سخنان خود از مردم به عنوان مشوق و حامي واقعي مديريت شهري در خدمات‌رساني مطلوب و حداكثري به شهر و شهروندان ياد کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری کرج با تمام توان در راستاي خدمت به شهر و شهروندان حركت خواهد كرد تا علاوه بر تحقق برنامه‌ها، اجراي موفق طرح‌ها و پروژه‌ها و تسريع روند خدمات دهی فراهم گردد.
گفتنی است ملاقات مردمی مدیر منطقه 9 شهرداری کرج علاوه بر سه شنبه های هر هفته که در شهرداری این منطقه برگزار می شود، هر هفته نیز در یکی از مساجد محلات به صورت دیدار چهره به چهره صورت می پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود