9 آبان 1397
شماره خبر: 204217

بهره برداری از باند شمالی پروژه بلوار مپنا در بهمن ماه جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهره برداری از باند شمالی پروژه بلوار مپنا در بهمن ماه جاری


بهره برداری از باند شمالی پروژه بلوار مپنا در بهمن ماه جاری/ احداث باند فضای سبز شهردار فردیس گفت: باند شمالی بلوار مپنا این شهر تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
، منوچهر غفاری در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه بلوار مپنا، با بیان اینکه این بلوار در گذشته برای دسترسی محلی احداث شده بود، اظهار کرد: فضای صنعتی بلوار مپنا و تراکم جمعیتی شمال این بلوار، موجب شده است که بلوار مپنا به یکی از پر تردد ترین مسیر های شهر فردیس تبدیل شود که این مهم بر لزوم اقدام جدی مدیریت شهری تاکید داشته است. وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس برای کاهش بار ترافیکی بلوار مپنا اقدام به احداث یک پکیج عمرانی کرده است، تاکید کرد: برای آغاز عملیات اجرایی و احداث پروژه بلوار مد نظر در سال گذشته ۲ میلیارد تومان از سوی مدیریت شهری فردیس تخصیص یافته است. شهردار فردیس افزود: در سال جاری نیز ۲.۵ میلیارد تومان برای ادامه عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بلوار مپنا پیش بینی شده است. غفاری از آغاز فاز دوم عملیات اجرایی پروژه بلوار مپنا طی ۱۰ روز آینده خبر داد و تصریح کرد: طول این بلوار ۲.۵ کیلومتر و عرض آن نیز ۵۰ متر است.
۵۰ هزار متر مربع باند فضای سبز در حاشیه بلوار مپنا با اعتبار ۳ میلیارد تومانی احداث می شود
وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد پکیجی از پروژه های عمرانی را در محدوده بلوار مپنا احداث کند، خاطرنشان کرد: پیاده رو سازی و احداث حدود ۵۰ هزار متر مربع باند فضای سبز در حاشیه این بلوار از جمله اقدامات شهرداری فردیس خواهد بود. غفاری با بیان اینکه فضای متراکم شهری ضلع شمالی بلوار مپنا با فضای صنعتی ضلع جنوبی این بلوار باهم متمایز شده است، گفت: این معبر دو فضای کاربری متفاوت را به هم پیوند می دهد به همین منظور مدیریت شهری فردیس در راستای ایجاد فضای مفرح برای شهروندان در حاشیه این بلوار تلاش می کند. وی از بهره برداری از باند شمالی بلوار مپنا در دهه فجر خبر داد و افزود: پس از بهره برداری از این باند، بار ترافیکی به تدریج به باند شمالی منتقل می شود و مدیریت شهری اقدامات لازم را برای آغاز عملیات عمرانی باند جنوبی بلوار مپنا انجام می دهد. شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد مجموعه پروژه های عمرانی بلوار مپنا را تا ابتدای سال آینده به بهره برداری برساند، عنوان کرد: حدود ۳ میلیارد تومان برای احداث باند فضای سبز این بلوار در نظر گرفته شده که تحقق این امر در افزایش رضایتمندی شهروندان تاثیر دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود