21 آبان 1397
شماره خبر: 204759

موانع اجرایی خط 2 پروژه مترو رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

موانع اجرایی خط 2 پروژه مترو رصد شد


رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج از نظارت کامل بر مراحل مختلف عملیات اجرایی فاز نخست خط 2 پروژه مترو خبر داد و گفت که دغدغه ها و انتقادات موجود به پیمانکار و تیم اجرایی منتقل شده است.
محمدحسین خلیلی اردکانی در حاشیه کارگروه تخصصی مترو که در محل ایستگاه میدان امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: در جلسه امروز گزارش عملکرد پیمانکار ارائه و ارزیابی شد و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در کارگاه ها قرار گرفتیم. وی با بیان اینکه در خصوص ادامه عملیات عمرانی و خرید تجهیزات لازم مباحث جدی شکل گرفت و مقرر گردید تا جلسات تکمیلی برگزار شود، اظهار کرد: متاسفانه پیمانکار در بخش هایی از جدول زمانبندی شده عقب مانده و کارها از سرعت لازم برخوردار نیست که گلایه ها و مطالبات به تیم اجرایی منتقل شد و تصریح شد که ما بنا داریم به سرنوشت بدقولی های گذشته دچار شویم.
این مسئول شهری تصریح کرد: انتظار ما از پیمانکار ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در ایستگاه های زخمی شده است تا روند حفاری تونل ها، احداث ایستگاه ها، نصب تجهیزات، ایجاد هواکش ها و... با سرعت بیشتری انجام شود و در نقاط لازم شیفت های کاری نیز افزایش یابد. البته ما نیز در سطوح استانی و ملی پیگیر جذب نقدینگی مورد نیاز هستیم. عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه خاطر نشان کرد: مقرر شده تا پنج شنبه هفته آینده نشستی با موضوع بررسی راهکارهای رفع مشکلات مالی پروژه مترو با حضور مسئولان استانی برگزار شود و به ویژه برای جذب بودجه مصوب سفر ریاست جمهوری مطالبات لازم به عمل آید و امیدواریم که سطح همکاریها با مترو ارتقاء یابد. خلیلی اردکانی در پایان گفت: ما به اعداد و ارقام و درصدهایی که از سوی پیمانکار در جلسات مطرح می شود، اکتفا نکرده و با بازدیدهای سرزده و مستمر از کارگاه ها و ایستگاه های در حال احداث، گزارش ها را ارزیابی میدانی کرده و راستی آزمایی لازم را به عمل می آوریم و برای به سرمنزل رسیدن این پروژه ملی با احدی تعارف نداریم و کار را تا نقطه نهایی با قوت تمام ادامه می دهیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود