27 آبان 1397
شماره خبر: 205131

ایجاد فضایی برای کتابخانه در پارک و بوستان های فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایجاد فضایی برای کتابخانه در پارک و بوستان های فردیس


ایجاد فضایی برای کتابخانه در پارک و بوستان های فردیس شهردار فردیس از ایجاد فضاهایی برای کتابخانه در پارک و بوستان های در حال احداث فردیس خبر داد.
منوچهر غفاری در نشستی با مدیرکل کتابخانه های استان البرز که به مناسبت هفته کتابخوانی در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه کتابخانه های شهر فردیس فعال هستند، اظهار کرد: توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه ها از اهداف مدیریت شهری فردیس است. وی در ادامه با بیان اینکه احداث ۱۰ سرای محله در شهر فردیس در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، تاکید کرد: سراهای محله فردیس تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسند و در افزایش سرانه های فرهنگی تاثیر به سزایی خواهند داشت.
اعلام همکاری شهرداری فردیس برای برگزاری بازارچه کتاب
شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس علاقه مند به توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه ها است، گفت: با توجه به این مهم مدیریت شهری فضاهایی برای ایجاد کتابخانه در پارک های در حال احداث مانند پارک بوستان و نسترن در نظر گرفته است. وی با بیان اینکه در حال حاضر فضایی برای کتابخانه در پارک تندرستی وجود دارد، گفت: انجمن کتابخانه ها می تواند نسبت به تجهیز این فضا اقدام کند. غفاری در بخش دیگری با اشاره به اینکه برگزاری بازارچه کتاب در نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاثیر به سزایی دارد، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در شهر موجب ترغیب جوانان و نوجوانان به سمت کتابخوانی می شود. وی با بیان اینکه شهروندان می توانند در بازارچه کتاب مشارکت کنند و کتاب های بلااستفاده خود را برای تعویض با کتاب های دیگری معاوضه کنند، گفت: مدیریت شهری فردیس برای برگزاری این بازارچه اعلام همکاری می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود