ارزیابی مطلوب نحوه پیگیری درخواست های مردمی منطقه 11
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سپیدارآنلاین: سرپرست منطقه 11 شهرداری کرج گفت: نحوه پیگیری درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه 137 طی بهمن ماه جاری مطلوب و مثبت ارزیابی شد.
حسین عطایی با اشاره به بازدید، نجفی، مسئول سامانه 137 شهرداری از نحوه فعالیت این سامانه در منطقه 11، عنوان کرد: ارزیابی های صورت گرفته از سوی مسئولین و متولیان ذیربط حاکی از روند مثبت و مطلوب پاسخگویی سامانه 137 در منطقه 11 است. وی، تاکید مسئولین این سامانه بر پاسخگویی دقیق به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود: توجه به این مهم باید در راس برنامه های سامانه 137 منطقه قرار دارد. این مسئول با بیان اینکه، جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند، عنوان کرد: بهره گیری از توانمندی های ارتباطی که فعالیت سامانه 137 از جمله آن می باشد، نقش بسزایی در مدیریت موفق همچنین ساماندهی مشکلات مردمی دارد. عطایی، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام اقدامات و فعالیت های شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: دسترسی آسان شهروندان به سیستم های ارتباطی مدیریت شهری و مجموعه مناطق تحت پوشش نیز با هدف تحقق این مهم ایجاد شده اند. وی