17 آذر 1397
شماره خبر: 206365

مناسب سازی معابر برای تردد معلولین یکی از حلقه مفقوده های کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مناسب سازی معابر برای تردد معلولین یکی از حلقه مفقوده های کرج است


رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج مناسب سازی و استانداردسازی معابر برای تردد معلولین را یکی از حلقه مفقوده های این کلانشهر دانست.
سارا دشت گرد طی سخنانی در صد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه 18 آذر) برگزار شد، گفت: فرمانداری ساوجبلاغ نسبت به تشکیل ستاد مناسب سازی معابر اقدام کرده که می تواند در کرج نیز مورد توجه قرار بگیرد. شهرداری کرج به عنوان بازوی اجرایی می تواند این کار را سریع تر انجام دهد که البته بخشی از وظایف ذاتی این نهاد نیز به شمار می رود. وی افزود: در هر صورت شهر باید برای تمام ساکنین زیست پذیر شود و امروز معلولین و جانبازان بخش غیرقابل انکار جامعه هستند که باید به نیازها و مطالبات ایشان توجه شود و اینکه آنها بتوانند به سهولت در مقاصد درون شهری جابه جا شوند، حقی طبیعی به شمار می رود و همه نهادها باید مطابق قانون و بخشنامه های ابلاغی به وظایف خود عمل کنند. این مسئول شهری با اشاره به برگزاری پنل تخصصی نما به همت مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تشکر از توجهات صورت گرفته به این همایش، اظهار امیدواری کرد که مناطق ده گانه شهرداری کرج به پشتوانه اطلاعات ارائه شده بتوانند در اسرع وقت بتوانند نسبت به تشکیل کمیته نما اقدام کنند.
دشت گرد در پایان خاطر نشان کرد: در سطح شهر بدهکاران دانه درشتی وجود دارند که شهرداری کرج برای وصول مطالبات خود از آنها مقابل ملک شان بنر و مانع نصب کرده اما مسئله مهم این است که چرا آنها تا مرحله نماکاری پیش رفته اند و چرا از بدو احداث با تخلفات ساختمانی مقابله موثر نمی شود که کار به اینجا نرسد!

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود