18 آذر 1397
شماره خبر: 206417

بخشی از نیازهای اعتباری بیمارستان امام خمینی کرج تامین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بخشی از نیازهای اعتباری بیمارستان امام خمینی کرج تامین شد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که با تصویب اعضای این شورا بخشی از نیازهای اعتباری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از محل اعتبارات مدیریت شهری این کلانشهر تامین شد.
عباس زارع اظهار داشت : با اینکه شورا و شهرداری کرج هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) نداشتند اما به خاطر کاهش مشکلات کارکنان این مجموعه به موضوع ورود کردیم.
وی افزود: قرار بود که از سوی مدیریت شهری کرج 14 میلیارد و 500 میلیون ریال برای رفع مشکلات بیمارستان پرداخت شود که این رقم با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر افزایش چشمگیری یافت.
زارع بدون اشاره به رقم دقیق این اعتبار اظهار داشت: ضرورت توجه به مشکلات حقوقی کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) از یک سو و خدمات دهی به بیماران از سوی دیگر موجب شد تا شورا و شهرداری کرج به کمک این مجموعه بیایند. بیمارستان امام خمینی (ره) کرج وابسته به سازمان همیاری شهرداری های تهران و البرز و بنیاد شهید از حدود 2 سال پیش به علت اعمال تعرفه های دولتی دچار مشکل مالی شده و کارکنان این بیمارستان از حدود هشت پیش تاکنون نتوانسته اند تمام حقوق و مزایا را دریافت کنند. قرار است این بیمارستان که 600 نفر پرسنل دارد در آینده نزدیک با انجام تشریفات قانونی به بخش خصوصی واگذار شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود