20 آذر 1397
شماره خبر: 206584

مشکلات هنرمندان دغدغه ماست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشکلات هنرمندان دغدغه ماست


اولین جلسه کمیسیون هنر و ارتباطات به ریاست رحیم خستو و عباس زارع رئیس شورا، خلیلی اردکانی رئیس کمیسیون تحول اداری، حد رسولی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و جمعی از هنرمندان تشکیل شد که هنرمندان از دغدغه ها و مشکلات حوزه های مختلف هنری سخن گفتند.
رحیم خستو رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات با فراق باز صحبت های هنرمندان را شنید و ابراز امیدواری کرد که در کمیسیون هنر و ارتباطات از هنرمندان حمایت نموده و از ظرفیت ها و پتانسیل این قشر جهت کاهش آسیب و ایجاد آرامش در شهر استفاده خواهیم نمود.خستو تاکید داشت: مشکلات هنرمندان مشکلات ماست و شهرِ بی روح و هندسی نیازمند دمیدن روح هنر برای رسیدن به آرامش و سر زندگی است.
از ایده های خلاقانه حمایت می کنیم
وی تاکید کرد: من دست یاری به سوی هنرمندانی که ایده های خلاقانه در امور شهر دارند دراز می کنم تا با اجرای طرح های آنها مدیریت شهری را در حوزه فرهنگ و هنر یاری رسانیم.نماینده مردم در پارلمان شهری تاکید کرد: شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی موظف است صدای هنرمندان را شنیده و دغدغه های آنها را به گوش تمام مسئولین شهر برساند. در پایان خاطر نشان ساخت: در جلسات آتی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز و دیگر مدیران ذیربط جهت هماهنگی و تعامل در کمیسیون هنر و ارتباطات دعوت خواهیم کرد تا به یک نتیجه مطلوب و خروجی قابل توجه در جهت حمایت از هنرمندان و کاهش دغدغه های آنها دست یابیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود